Senaste aktivitet

• Kratoz
    Kratoz reagerade på kaninfaan inlägg i tråden: Silly Season 2025 med Gilla Gilla.
    I Spanien rapporterar dom att Acosta-till-Ducati-och-dela-depå-med-mm93 är, praktiskt taget, klart...
  • SwePace
    SwePace svarade på tråd: Keep it on the road!.
    @Niklasinorr Du var väl med i forntiden när SMC började med det här med BKK (?) som det kallades då? Kan tänkas att frågeställningar...
  • Cowdriver
    Cowdriver reagerade på JMKbiker inlägg i tråden: Silly Season 2025 med Gilla Gilla.
    Tycker synd om Aprilia, blev en dyr och rätt tråkig historia med JM, ska bli intressant och se vem dom kan värva istället. Silly season...
  • Cowdriver
    Cowdriver reagerade på JMKbiker inlägg i tråden: Silly Season 2025 med Gilla Gilla.
    Honda gjorde rätt stora förbättringar förra året så känns som ett bättre val än Yamaha och förstår att han ledsnat på Yamaha. Sedan är...
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Vi försöker dämpa abstinens med teoretiskt tidsfördriv :rofl Miggen har den tacksamma uppgiften att leka djävulens advokat som vanligt...
  • SwePace
    SwePace reagerade på Miggen inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Tacksamhet ska riktas från mig till dig, inte tvärsom :krama Det är väldigt uppfriskande att höra att det finns instruktörer med...
  • Miggen
    Miggen reagerade på Boofer inlägg i tråden: Keep it on the road! med Haha Haha.
    Köra hoj? Det är ju snö i 3 månader till!
  • Miggen
    Miggen reagerade på SwePace inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Tack för omdömet om min infallsvinkel som instruktör. 👍🏻 Det där med speglar mm. Speglar tejpas eller skruvas av på kurser likväl på...
  • Miggen
    Miggen svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Tacksamhet ska riktas från mig till dig, inte tvärsom :krama Det är väldigt uppfriskande att höra att det finns instruktörer med...
  • Two stroke man
    Two stroke man reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Med tanke på att jag för nån månad sedan gick igenom vad jag betalt för el under ETT år och konstaterade att 18 % var elpriset och 82 %...
  • doolar
    doolar svarade på tråd: Gotland Ring i konkurs.
    Som varenda nyetablerad restaurang, krävs ett par konkurser för att ”betala av” inredningen. 🫣
  • doolar
    Det får vara jävligt dyra fälgar för att verkstaden ska aktivera sin försäkring. Ett halvt prisbasbelopp är vanligt förekommande tex.
  • doolar
    doolar svarade på tråd: Smc Knix 2026.
    Då ses vi hoppas jag!
  • doolar
    doolar reagerade på Niklasinorr inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Jag kommer till Löddeköpinge sista helgen i Mars så då får jag ju iallafall se asfalt och gräs :)
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på Randonörd inlägg i tråden: Smc Knix 2026 med Gilla Gilla.
    Stockholm kommer ha ett antal onsdagskvällar på Arlanda (ATT 1) samt några helgdagar 😎👍
Back