Senaste aktivitet

• Comeback reagerade på sportbike inlägg i tråden: Sverige idag.. med Hjärta Hjärta.
    Det där är inte sexuella trakasserier, det är vilseledande marknadsföring.
  • Comeback reagerade på uncletom inlägg i tråden: Sverige idag.. med Haha Haha.
    Vad hände egentligen med ostindiska companiet? https://sv.wikipedia.org/wiki/Svenska_Ostindiska_Companiet .. blir det billigare hojar nu?
  • ething
    ething svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Ingemar Stenmark fick en gång frågan om det var tur som gjorde att han vann så många slalomtävlingar. Han svarade något i stil med...
  • Markus
    Markus svarade på tråd: MP unplugged.
    Jag tror inte nuvarande regering är sugna på att citat: "rädda dem från sitt eget regeringsunderlag". Men högst sannolikt är detta land...
  • Markus
    Markus reagerade på powerjohan inlägg i tråden: MP unplugged med Gilla Gilla.
    Väcker liv i en gammal tråd. Det här kan skära sig lite med sossarna. Magdas sida leder ju i opinionen men nu får hon kanske välja...
  • Markus
    Markus reagerade på Lugn inlägg i tråden: Presidentvalet i USA 2024 med Gilla Gilla.
  • Markus
    Markus reagerade på Swedie inlägg i tråden: Presidentvalet i USA 2024 med Gilla Gilla.
    Istället för banna er för dumheterna här så lämnar jag det kvar och låser tråden. Lyft lite på diskussionerna framöver.
  • Markus
    Markus reagerade på Kratoz inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    EU's frihandelsavtal med Indien ska vara klart. Sedan en tid tillbaka är också avtalet med Mercosur klart (Brazil, Argentina, Paraguay...
  • Markus
    Markus svarade på tråd: Sverige idag...
    Sexuella trakasserier är förbjudet, höj nivån, eller visa vad du erbjuder så folk kan (in)ta ställning. Skickat från min SM-A556B via...
  • Markus
    Markus reagerade på Rockmorsan inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Whoop.... Jädrar vad snabbt jag bäddade...vem får jag ligga med? 🤭
  • Markus
    Markus reagerade på sportbike inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Personligen tycker jag inte om att banna folk, speciellt när jag vet att dom kan bättre. Det är ju det där med att släppa garden och...
  • Markus
    Markus reagerade på fleece inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Kanske snart är läge att ge vissa personer timeout och stänga av dom några veckor istället för att behöva låsa varenda tråd.
  • Markus
    Markus reagerade på sportbike inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Kan vi ge tråden en chans att handla om Sverige? Ältas det i oändlighet om att tjafsa om annat så stängs den helt enkelt. Uppryckning...
  • Markus
    Markus reagerade på sportbilsentusi inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Jag riskerar inte att bli bannad då denna diskussion kan tolkas handla om Trump. Så du får läsa vad jag har skrivit tidigare i ämnet...
  • Markus
    Markus reagerade på Ivil inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    #hederskultur
Back