Senaste aktivitet

• Markus
    Markus reagerade på sportbike inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Som sagt, håll er till ämnet. Trump-inlägg kommer att tas bort och banning följer för den som inte respekterar detta.
  • Markus
    Markus reagerade på fleece inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    En påminnelse till vissa. Tråden heter "Sverige idag" Börjar bli väldigt enformigt att på ett motorcykel forum behöva läsa om Trump i...
  • Markus
    Markus reagerade på sportbilsentusi inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Medhåll, jag har svårt att förstå att många inte fattar att Polis är utsatta för stressade situationer där de själva riskerar sina liv...
  • Markus
    Markus reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    I det sista fallet sköt ICE en man som närmade sig poliserna när dom gjorde ett ingripande. Och så gick det åt helvete när dom upptäckte...
  • Markus
    Markus reagerade på Lugn inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Jaså, var det jag som kallade Trump för fuck face? Och var det jag som anklagade andra för att suga Trumps kuk? Nej, just det, det var...
  • Strongliquid
    Strongliquid reagerade på Miggen inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Håller helt med om återupprepningen :tråkad Kör själv cirka 40 mil under en runda och är sällan på samma plats mer än två gånger, då...
  • Strongliquid
    Strongliquid reagerade på MickeZX7R inlägg i tråden: Keep it on the road! med Gilla Gilla.
    Är det bara jag som saknar Miggens längre eposer? Man hinner knappt somna numer..
  • iceice svarade på tråd: Dagens AI-bild.
    Framspegel?
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen svarade på tråd: Keep it on the road!.
    Sandfålla eller räcke är inte så viktigt, jag tror att man kan ha hjälp av en vana att hantera situationen även om den inte är identisk...
  • MickeZX7R
    - Inte mer än mail änsålänge, men han verkar ha jobbat en hel del med det där.
  • Cowdriver
    RG engineering. 0346-586 28 Du får ett besök på Sveriges framsida på köpet.
  • plisse
    plisse svarade på tråd: Dagens AI-bild.
    På orginalbilden står föraren bredvid och fotograferar, men detta ser bättre ut än den huvudlösa. Det är "bara" den spännande...
  • Skönt med något inte så långt bort, har du erfarenhet av firman?
  • illoco
    illoco reagerade på J-mark inlägg i tråden: Yamahacenter Göteborg med Gilla Gilla.
    Bike Street var bra när det begav sig. Alla stora märken på samma gata.
  • geva
    geva reagerade på H_____P inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Den är tydligen överallt
Back