Senaste aktivitet

• Lugn
    Lugn svarade på tråd: Sverige idag...
    Varför är det viktigt för dig? Här kastas det runt ogrundade åsikter som om det vore fakta, så om jag har erfarenhet och insikt eller...
  • Nikehaj
    Haha vem är du då löken! ...Trumps nästa svärson ..puss o kram!
  • Nikehaj
    Nikehaj reagerade på Lugn inlägg i tråden: Ska man vara orolig för Ryssland? med Haha Haha.
    Vem är du och var fick du luft ifrån? På andra härinne låter det som om du faktiskt behöver hjälp av USA… annars gör det väl inget om vi...
  • Lugn
    Vem är du och var fick du luft ifrån? På andra härinne låter det som om du faktiskt behöver hjälp av USA… annars gör det väl inget om vi...
  • Nikehaj
    Nikehaj svarade på tråd: Sverige idag...
    Fan va du är lökig!..kan du inte berätta vad du gör då i Usa , och vad du jobbar med? .. :hjarta
  • Kratoz
    Tja, jag hoppas som sagt. Hörde president Stubb från Davos då han sa att en snabb fred och ett snabbspår in i EU för Ukraina skulle i...
  • Mr_Firestorm
    Om någon funderar på att slå till på Ktm:en så har Karlströms i Sala mässerbjudande i helgen. Dom skickar med powerparts/powerwear för...
    • 1000017030.jpg
  • Mattias
    Mattias svarade på tråd: Vinterprojekt - tråden.
    Jag är ganska klar redan i år igen. Hondan har fått tufft avgasrör. Aprilian har fått backspeglar (jag är djupt osäker på om jag gillar...
    • IMG_8340.jpeg
    • IMG_8632.jpeg
  • Nikehaj
    Va är du säker på att du är skattebefriad från Sverige!? Nä du behöver inte hjälpa till ,vi klarar oss stjärnan! Så somna om :krama
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Sverige idag...
    Är det dåligt med soltimmar däruppe nu? Verkar väldigt svårt för ett flertal här att begripa att man kan vara kritisk mot någon och...
  • Lugn
    Ja, då kan väl Sverige / EU ta över förhandlingarna? Eller vill man ha USA som världspolis? Som skattebetalare i USA har jag svårt att...
  • Nikehaj
    Nikehaj svarade på tråd: Vad lyssnar du på just nu?.
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på GuW inlägg i tråden: Ska man vara orolig för Ryssland? med Trist Trist.
    Ja att han tar sin kompis puttes sida är ju troligt, det har han ju gjort flera gånger förut. Man får hoppas att Budanov har vitskjorta...
  • L. Mäkinen
    Alfabetiskt, typ...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på GuW inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Finns det någon tråd för dom som vill hylla trumpne gubben då? Då är det flera som ska hålla sig till den tråden...
Back