Senaste aktivitet

• Kratoz
    Det lutar åt att besöka stället på fredag. Eftersom eländet till mässa ligger halvvägs till Italien får man gå upp tidigt så man hinner...
  • Markus
    Måste vara jobbigt att inte förstå att kommittén består av fem ledamöter som utses av Stortinget. Vad är det här för dagis? [emoji28]...
  • Jim Profit
    Jim Profit reagerade på TomK inlägg i tråden: Köp av klocka/armbandsur med Gilla Gilla.
    Jag insåg att det var tio år sedan jag aktivt köpte och sålde klockor som en hobby under en kort tid... Har några få kvar, mest billiga...
  • oops164
    oops164 svarade på tråd: Hejira SOS racer.
    Kan du gå upp så kör SS300 med 110 fram och 140 bak. De mönstrade är i princip lika bra som slicksen och håller längre
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på Wiseguy inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Måste vara jobbigt att inte förstå att norska regeringen inte styr eller kontrollerar Nobelkommiten...
  • Hixman
    Hixman reagerade på Surtees inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Det tar sig ganska stor jämfört med resten
  • Tebax
    Tebax reagerade på stjp8729 inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Inte idag… men i söndags blev det drygt 20 mil på Thailand Circuit Motorsport Complex! Sonen (15 år) börjar bli riktigt snabb nu – så...
  • erikn
    erikn svarade på tråd: Frågor man vågar ställa.
    Vi fick en kasse med gamla verktyg. En del var bra att ha, en del nja. Men med där fanns också den här. Har försökt bildsök, närmast är...
  • Portland
    Tips mottages tacksamt! ...för ja, precis så är det tänkt... med "styrpulpetare" och med boende i stuga/vandrarhem eller liknande. Krav...
  • Surtees
    Surtees svarade på tråd: Dagens bild.
    Vi tar en till - pluttiga låsclips (spårryttare för den teknikkunnige)
    • 1768927700748.png
  • Ulvhamne
    Ulvhamne svarade på tråd: Stora Mellanösterntråden.
    Jag är bara moderator här för att hålla någon sorts lugn i OT-delen. Om jag inte gör ett tillräckligt bra jobb så låter jag gärna andra...
  • Portland
    Portland reagerade på Mahhbechh inlägg i tråden: Båtsemester västkusten 2026 med Hjärta Hjärta.
    Det finns mängder av bra ställen på västkusten. Jag är född, uppvuxen och bor i en liten ort här ute, och livet är bra gott asså när man...
  • Portland
    Portland reagerade på Surtees inlägg i tråden: Båtsemester västkusten 2026 med Gilla Gilla.
    Marstrand under högsäsong är fullsketet med båt - mycket festande. Vet inte vad de har för regler nu, men på 90-talet kunde man ligga...
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Stora Mellanösterntråden.
    Nu har du fel igen lilla dalkullan. Jag stödjer nödvändigtvis inte vad som sker, men killgissningen ovan borde du kunna undvikit om du...
  • Lugn
    Lugn svarade på tråd: Stora Mellanösterntråden.
    Du skämtar? Det är 3-4 individer som tillåtits sänka nivån till en sådan grad att de som tidigare tillfört något till diskussioner...
Back