Senaste aktivitet

• Surtees
    Surtees svarade på tråd: Fågelmatartråden.
    Ser ut som gråspett - gröngöling har mer svart runt ögonen och mer rött längre bak på huvudet
  • Ulvhamne
    Ulvhamne reagerade på amaktor inlägg i tråden: Trackdays - roliga historier med Gilla Gilla.
    Det här ju en fantastisk tråd! Jag bidrar, inte för att jag har något värst att komma med men för att hålla liv i brasan. Bodde 2005-10...
  • Gamepad
    Gamepad reagerade på pimpelgas inlägg i tråden: Kinahojar coming up med Gilla Gilla.
    Reservmotor var ju ganska överkomligt. :)...
  • Ivil
    Ivil reagerade på SwePace inlägg i tråden: Bilrelaterade diskussioner med Hjärta Hjärta.
    https://www.blocket.se/18229589 🙂
  • amaktor
    Det här ju en fantastisk tråd! Jag bidrar, inte för att jag har något värst att komma med men för att hålla liv i brasan. Bodde 2005-10...
    • 1768758935817.png
  • steffe
    US, Adios är kanske på G pga Grönland. Går det rent konkret tro? Klarar vi oss utan varandra...
    • 1768758426700.png
  • Comeback svarade på tråd: Sverige idag...
    Centerpartister mot könbyteslagen ! Det var inte länge sedan de röstade Ja ! Eller ? Centerpartiet säger i ett mejl till SVT att de på...
  • amaktor
    amaktor reagerade på Ricken inlägg i tråden: Trackdays - roliga historier med Gilla Gilla.
    Jag har en kompis (vi använder det ordet lite försiktigt tror jag). Han heter Pär. Första året som jag blev övertalad att åka till...
  • Gamepad
    Gamepad reagerade på Björn F inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    5,3 mil i 3,3 grader. Lätt fuktigt, inget regn men man får torka visiret då och då. Skepp o hoj! Ja jävlar, vad får jag allt ifrån...
  • amaktor
    amaktor reagerade på Kurt-Olsson inlägg i tråden: Trackdays - roliga historier med Gilla Gilla.
    Lite offtopic men ändå kul minne Vi körde på Kinnekulle med en känd arrangör som alltid kör där tidigt vår. Funkar mycket bra men där...
  • Comeback svarade på tråd: Sverige idag...
    Kärnkraft kräver stora investeringar, sedan är tydligen bränslet ganska billigt. Jämfört med kol. Men Kolkraftverk kräver små...
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Ja. Men känns finkänsligt mog för att behöva em plan B. Dessutom så känns det ju som att de borde sköta den biten själva.
  • Ulvhamne
    Det bästa är väl att infiltrera USA i allmänhet och secret service i synnerhet med mullvadar som kan aktiveras och ha ihjäl ledarskapet...
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Kärnvapenubåtar up the wazoo troligen. Att bygga en konventionell styrka som kan möta den Amerikanska krigsmakten, och troligen även...
  • Kurt-Olsson
    Kurt-Olsson reagerade på Tebax inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    Tja, endast ca 1% skillnad mot 6 plus jämfört absoluta nollpunkten :hihi …säger jag som inte tar ut hoj längre på fuktiga vägar när...
Back