Senaste aktivitet

• Borka Johansson reagerade på TMax500 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Inte dagens bilder, utan tidigare i veckan. Med SMC på Gran Canaria.
  • PingPong
    PingPong svarade på tråd: Hejira SOS racer.
    Blev lite gjort i helgen. Pressat i lagersäten i svingen och monterat den i ramen. När jag ändå höll på monterade jag dit stötdämpare...
    • IMG_1292.png
    • IMG_1293.png
    • IMG_1294.png
  • Gamepad
    Gamepad reagerade på team toker inlägg i tråden: Tråden för stötande skämt med Haha Haha.
  • tobbes
    tobbes reagerade på TMax500 inlägg i tråden: Dagens bild med Gilla Gilla.
    Inte dagens bilder, utan tidigare i veckan. Med SMC på Gran Canaria.
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Det korta svaret - ett gemensamt "väst" med goda affärsrelationer. Det lite längre svaret; *Uppbyggnaden av Europa efter världskrigen...
  • Polizei
    Polizei reagerade på Bushido inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Fruktansvärt löjlig liknelse måste jag säga. Höj dig. Att det är objektivt fel med billig bensin får stå för dig. Personligen tycker...
  • Polizei
    Polizei reagerade på Bushido inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Även om vi klarar det, varför ska vi behöva?:va Lilla Sverige kan inte på egen hand rädda den globala miljön oavsett vad vi gör, så...
  • Polizei
    Polizei reagerade på GuW inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Kärnkraften levererar 85-90% av installerad effekt, dygnet runt, året om, om man hr tillräckligt många rektorer. (nybyggd, inkörd...
  • Polizei
    Polizei reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Helt rätt. Så vill man garantera el måste alla leverantörer leverera den el dom lovar att dom ska leverera. Och gör dom inte det, inte...
  • Polizei
    Polizei reagerade på Comeback inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Utmaningen för Elnätsinnehavaren är att i varje sekund måste det förbrukas och produceras LIKA mycket el. Har du billig någon lösning på...
  • Polizei
    Polizei reagerade på steffe inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Tycker nog att det är mest "intressant" när den installerade energitillverkningen inte kan leverera behovet. Det är inte planerbart att...
  • Ulvhamne
    Ska EU möta USA behöver vi nog en federal arme som kan bygga hangarskepp med mera för att kunna ta striden till USAs hemland.
  • Hamamatsu
    Hamamatsu reagerade på Kurt-Olsson inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    0,2 mil idag! Till o från fotbollsträningen med grabben! Kallt som fan. Endast tre plus.
  • geva
    geva reagerade på Two stroke man inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Han har fått medaljen, thats it. Bara idioten själv tror väl att äran följde med medaljen. Istället vaskade han allt av den lilla ära...
  • Hamamatsu
    Hamamatsu reagerade på Björn F inlägg i tråden: Hur många mil körde du i dag? med Gilla Gilla.
    5,3 mil i 3,3 grader. Lätt fuktigt, inget regn men man får torka visiret då och då. Skepp o hoj! Ja jävlar, vad får jag allt ifrån...
Back