Senaste aktivitet

• Chronic
    Gotland Ring typ -03, oklart om det ens var officiellt öppet men en kille gick runt och tog betalt iaf. Med fullt nedlägg i en kurva...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: Ska man vara orolig för USA?.
    Jodå, det blev ju lite tvärbrottom med det, så försvaret skrapade ihop folk och matriel från hela landet och skickade till Gotland under...
  • Ulvhamne
    Ulvhamne reagerade på SJP inlägg i tråden: Trackdays - roliga historier med Haha Haha.
    Jag har ingenting att komma med. Jag bara skriver för att hitta tråden lättare. :hihi
  • Ulvhamne
    LKAB ska väl börja utvinna den rekordstora fyndigheten de hittade för ett par år sen? Och har väl funderat på att börja utvinna det ur...
  • sportbilsentusi
    Är ju SÅ dåligt för miljön att bryta dessa...så vi låter Kina göra det. Att de är KASS på miljöhänsyn gör inget. Syns inte hos oss i...
  • sportbilsentusi
    sportbilsentusi svarade på tråd: Elhojar.
    Mix-gruppen har inte "tryggat energi"! De har fått massa frågor på detta och svaret är "det ska gå". De har inte visat upp något...
  • sportbilsentusi
    sportbilsentusi svarade på tråd: Sverige idag...
    Medhåll. Ren logik, vi behöver planerbar effekt, inte då det blåser! At inte alla begriper det är ytterst märkligt. Kineser, ryssar...
  • sportbilsentusi
    sportbilsentusi reagerade på Ulvhamne inlägg i tråden: Sverige idag.. med Gilla Gilla.
    Jag gillar när de skulle ha miljömöte i Brazilien och skövlade en hel jävla massa regnskog för att bygga en motorväg för dignitärerna...
  • sportbilsentusi
    sportbilsentusi reagerade på JMKbiker inlägg i tråden: Sverige idag.. med Haha Haha.
    Att vi svenskar slutar dricka kaffe. Amazonas räddas, stor global nytta. 😜 Förlåt, lyfte inte nivån och väldigt tramsigt...
  • sportbilsentusi
    sportbilsentusi svarade på tråd: Sverige idag...
    Håller med. Ge fan i att förstöra vår konkurenskraft genom fördyringar! Som dessutom inte betyder nogåt globalt, jämfört med det som...
  • Niklasinorr
    Jag visste inte att en Husaberg kunde varva så mycket...och ändå inte explodera... :D
  • Niklasinorr
    Niklasinorr reagerade på SwePace inlägg i tråden: Trackdays - roliga historier med Haha Haha.
    Ricken är ju fasen ett helt, fullkomligt och omöjligt villebråd vid asfaltsjakt. Karln är gränslöst likgiltig för vad man tycker borde...
  • Surtees
    Surtees svarade på tråd: Scottoiler/ kedjesmörjning.
    Jodå, Scottoiler finns kvar med ganska nya modeller. Har haft o funkar utmärkt - framförallt höll det kedjan smord utan att samla...
  • El Presidente
    El Presidente reagerade på CBR1 inlägg i tråden: Silly Season 2025 med Gilla Gilla.
    Viaplay Sport har precis visat en dokumentär om Jorge Martin 19:35-20:25
  • Här är förklaringen, Mercator projektion ! Greenland är ju större än USA
    • 1768559263940.png
Back