Senaste aktivitet

• SwePace
    SwePace svarade på tråd: Stora jakttråden.
    Har förstått att inlösenerbjudandet har ett slutdatum. I praktiken står du då, ifall du inte låter lösa in den, med ett vapen som tar...
  • Two stroke man
    Two stroke man reagerade på Wiseguy inlägg i tråden: Ska man vara orolig för USA? med Gilla Gilla.
    Trumpen verkar ha fått göra ett demenstest och misstar det för ett iq test...
  • PeterDeleter
    PeterDeleter svarade på tråd: Biltemas olja?.
    Stämmer bra det🙂
  • JMKbiker
    JMKbiker reagerade på hannuse inlägg i tråden: Modellåret 2026 med Gilla Gilla.
    Idag gick eventet ”snöskoterns dag” av stapeln här uppe i norr. Eftersom det inte finns nya maskiner att köpa längre så fick det bli nya...
  • JMKbiker
    JMKbiker reagerade på GuW inlägg i tråden: Kinahojar coming up med Haha Haha.
    Vet du vad, det enda han hittade att klaga på var den där kassa svetsen på avgassystemet. Jag har sett betydligt värre svetsar på Volvo
  • Bushido
    Bushido svarade på tråd: Stora jakttråden.
    https://svenskjakt.se/start/nyhet/regeringen-backar-om-ar-15-inlosen-blir-frivillig/ "Tidöpartierna – regeringen och...
  • Bushido
    Du har såklart helt rätt i att bilden är redigerad, det är ju snarare regel än undantag med någon form av efterbehandling av materialet...
    • Moppebild 2.jpg
  • SwePace
    SwePace svarade på tråd: Vad fick dig att le idag?.
    Tack. Jag väntar på att upptäcka vad/vem som är rubbad. Chefen? Kanske det? Missbrukare till kollega? Inkompetenta kretiner i stort...
  • Kratoz
    Gubb-sur planerar invasion av Venezuela och Colombia(!). Huset ska brief'as om dom militära planerna enligt Lindsey Graham. Fredspris! 🥳
  • SJP
    SJP svarade på tråd: Vad fick dig att le idag?.
    :va Meanwhile mitt jobb "Kaffe? Det behöver ni inte, ni ska vara glada att ni får komma och jobba" "Schemat skall publiceras senast 2...
  • GuW
    GuW svarade på tråd: EU:s fartgräns för mc.
    Ursäkta urspårningen, men jag såg det där om maten och skrattade åt hela spektaklet, men samtidigt, vänd på det och se hur absurbt det...
  • Kratoz
    Kratoz reagerade på SwePace inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    Var på besök på ny arbetsplats igår. De har eget, fullgott utrustat, gym och biljardbord samt att jag fick gehör för önskemål att sätta...
  • Lugn
    Lugn reagerade på SwePace inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
    Var på besök på ny arbetsplats igår. De har eget, fullgott utrustat, gym och biljardbord samt att jag fick gehör för önskemål att sätta...
  • Ferox
    Ferox reagerade på jomo inlägg i tråden: Triumph Trident 800 med Gilla Gilla.
    Trident 660 får en storebror. 33 hk extra (nu 115), bättre fjädring och bromsar och lite ny elektronik. Som tidigare ägare till en 660...
  • L. Mäkinen
    L. Mäkinen reagerade på SwePace inlägg i tråden: Vad fick dig att le idag? med Gilla Gilla.
Back