ZZR kör rakt in i en mur (film)

mojjsan skrev:
2057760 det kändes nog i kroppen,han lär vara mör ett par dagar efter det.

shit fatta om han hadde flygit över kanten, såg ju ut att vara värsta stupet där ju... :( ser inte så skönt ut..

Kid Notorious skrev:
2057789 Såg inge vidare kul ut. Men vad händer?

Han verkar ha rätt mycket tur iaf. Han missar ju både stolpen och branten (?) på andra sidan. Verkade inte gå tokfort heller. Men visst, inget jag skulle önska att nån skulle råka ut för på nåt sätt.

För att svara på din fråga, han tappar greppet bak när han drar på och eftersom en ZZR är tung med (touringanpassade?) äldre fjädringskomponenter så börjar hojen vobbla och han tappar kontrollen över den.

Coola Ola skrev:
2057796
För att svara på din fråga, han tappar greppet bak när han drar på och eftersom en ZZR är tung med (touringanpassade?) äldre fjädringskomponenter så börjar hojen vobbla och han tappar kontrollen över den.

VA I HEL...:fatta! :4skrika

äldre komponenter? touring anpassad?
där va ju sån GrYm kRaFt i maskinen så den blev okontrollerbar.
ZZR är ju VäRSta banhojen ju :tummenupp

O detta har inget att göra med att jag trösk..KÖR runt med en ZZR.

:hihi

Easy_Mike skrev:
2057816 VA I HEL...:fatta! :4skrika

äldre komponenter? touring anpassad?
där va ju sån GrYm kRaFt i maskinen så den blev okontrollerbar.
ZZR är ju VäRSta banhojen ju :tummenupp

O detta har inget att göra med att jag trösk..KÖR runt med en ZZR.

:hihi

:tungan

ajajaj men det ser faktiskt ut som han har en jäkla tur att han inte flög över muren! :4skrika

Mayer skrev:
2057900 ajajaj men det ser faktiskt ut som han har en jäkla tur att han inte flög över muren! :4skrika

när jag kollade så såg det ut som om han brosade rätt så friskt med frambromsen när han låg mitt i svängen? såg att bromsljuset inte tändes nu :tungan

Mahti skrev:
2057923 när jag kollade så såg det ut som om han brosade rätt så friskt med frambromsen när han låg mitt i svängen? såg att bromsljuset inte tändes nu :tungan
ser ni inte att han försöker stila o dra på o får släpp på bakdäcket.det hade nog gjort ondare om han flögit över eller

Ko72 diesel skrev:
2083514 ser ni inte att han försöker stila o dra på o får släpp på bakdäcket.det hade nog gjort ondare om han flögit över eller

Nu är inte jag någon racemästare, men borde man inte, i motsvarande situation, bara koppla ur för att häva vobblet?
Att bromsa i den situationen gör ju att man garanterat kör ut i tangenten...
:confused:

Ko72 diesel skrev:
2083514 ser ni inte att han försöker stila o dra på o får släpp på bakdäcket.det hade nog gjort ondare om han flögit över eller

just det.han växlar ner i kurvan o dra på o får släpp.vilken jävla tomte :fatta!

*/ ?>
Nyheter
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Back