zxr400 - bildhistoria.

Goodstuff skrev:
Fast Wilbers har inga gafflar, mer än ombyggnadskit av standardgaffeln. Fast Wilbers ä rriktigt bra.

Har värre saker fram än bara Wilbers gaffelfjädrar som dessutom kom i fel storlek :3freak

Inget ont om Wilbers annars :yoparty

GSXR1100R skrev:
Bagster eller vad menar du :va

Du kommer aldrig att sluta bråka va?

En gubbe av din rang borde väl föregå med lite bättre exempel tycker man.

mohaha, det var roligt gsxr1100rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :lol :jäs

maverik, nu må du göra den som jag gjorde den på första sidan :tummenupp

yonsson skrev:
Fan vilken klockren historia.

visst är den.. men jag tycker att mavve borde lägga ut lite smaskens bilder snart faktiskt!! vill se hur den blev!

mavve du kan inte fixa några puckar eller liknande?`måste ju hjälpa lite iaf ;)

Zxr 400 var (är?) bland det snyggaste i hojvärlden. :tummenupp Eller så är det bara jag som tycker så?
Storebror 750 får pisk på den fronten i.a.f. Men men.. ska måla min blå så kanske den närmar sig.

ser du ut så i normala livet eller klär du ut dig när kameran kommer fram mavve?

Want a R1 skrev:
Säger bara en sak: Tom Cruise vill ha tillbaka sin jacka :D :D

Top Gun är historia. Citerar en engelskman nedan från ett engelskt Ducati forum som verkar vara uppdaterad med senaste nytt.

"Picked up 'Hello' magazine in a customer reception today and was quite chuffed to see that a short arsed little actor by the name of a Mr Tom Cruise has a 999R..in full carbon fairing !!!

Some pics of him arriving on it in his 'ducati meccanica' jacket at an academy awards after show party !!!!

Nice one Thomas.....Hmmm..I wonder how much he pays for his servicing..or even his bike for that matter !!!?"

Mina tankar om magasinet Hello :zpy LÄNK

villhaR1´s skämt var inte nytt, känns använt sen åratal tillbaka.

jack_pil: Nya bilder kommer först till sommaren.

t-quick: Jag kan på allvar slå vad min årslön om att jag klär mig bättre än du.

Björn: Jackan har jag gjort själv, ingen får den....

Mr. Rabb: Visst vill du med ha ett kolfiberset nu med till din? :banana

Det var jävlar vad det ska hackas på Mavves jacka. Den är tvärfet och kommer så förbli. Cruisan rockar!

Don Quixote skrev:
Det var jävlar vad det ska hackas på Mavves jacka. Den är tvärfet och kommer så förbli. Cruisan rockar!

:pannkyss

Länge sen sist - hoppas vi ses till sommaren iaf! :hej

Harmon Rabb skrev:
Top Gun är historia. Citerar en engelskman nedan från ett engelskt Ducati forum som verkar vara uppdaterad med senaste nytt.

"Picked up 'Hello' magazine in a customer reception today and was quite chuffed to see that a short arsed little actor by the name of a Mr Tom Cruise has a 999R..in full carbon fairing !!!

Some pics of him arriving on it in his 'ducati meccanica' jacket at an academy awards after show party !!!!

Nice one Thomas.....Hmmm..I wonder how much he pays for his servicing..or even his bike for that matter !!!?"

Mina tankar om magasinet Hello :zpy LÄNK

Fattar inte, vad är det du klagar på?

Chronic skrev:
Fattar inte, vad är det du klagar på?

Klagar inte på något förutom möjligtvis antyder att jag ogillar skvallertidningar liknande den som omnämns i inlägget. I princip för jag bara vidare en iaktagelse som en Ducati intresserad person i england gjort. Nämligen att Tom Cruise kör en Ducati 999r iförd i "ducati meccanica" jacka fångad på bild i skvallertidningen Hello. Att det var en skvallertidning visste jag först efter att jag hittat deras hemsida. I filmen Top Gun hade Tom Cruises rollfigur en flygar jacka som än idag hittar sina fan. Mot bakgrund av det verkar det som Tom Cruise gått vidare. För tydlighetens skull borde jag givetvis skrivit att "För Tom Cruise är Top Gun historia..." Om det nu var det du hände upp dig på eller inlägget som sådant. Själv lägger jag inga djupare analyser utan tar det för vad det är - ett skämt.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back