ZXR 750 Film???

xanlar

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2004
Hoj
98, Yamaha, YZF750sp
Hej.

Funderar på att köpa en ZXR 750, nyare modellen(-91 till -95 tror jag), till våren. Undrar om ni har några åsikter om den?

Är det någon som har en film eler ljudfil liggandes på datorn?

(jag har sökt) :rolleyes:

MVH Andreas

Last edited:
Finns ett helt gäng gamla fuelmedia filmer där jag kör ZXR 750 -92... extreme days till exempel. Kolla DC om du kommer in på sporthojhubben.

Rigge skrev:
Finns ett helt gäng gamla fuelmedia filmer där jag kör ZXR 750 -92... extreme days till exempel. Kolla DC om du kommer in på sporthojhubben.

Tack, men har bara kollat på den filmen snabbt nu och det närmaste jag såg var en zx7r. ska leta vidare på fuelmedias filmer :tummenupp

Samma blåa zxr750 som figurerar i mc@tierpflygflt-DIVX.avi ? :tummenupp
Har inte bestämt mig om jag ska "våga" wheela med min zxr ännu, dom är ju inte byggda för det direkt, vill inte paja låda/motor. Den blåa(svarta) zxr:en blev ju rätt knaprig av stuntandet tillslut :död

blub skrev:
Samma blåa zxr750 som figurerar i mc@tierpflygflt-DIVX.avi ? :tummenupp
Har inte bestämt mig om jag ska "våga" wheela med min zxr ännu, dom är ju inte byggda för det direkt, vill inte paja låda/motor. Den blåa(svarta) zxr:en blev ju rätt knaprig av stuntandet tillslut :död

Jag körde sönder 2:an på den, men det den led mest av var att jag vurpade i en rondell och gled in i en lyktstolpe. Men det är helt rätt, ska du busåka så köp nåt annat.

Jag har en annan fin film på ZXR750. Nån åttiotalsbrud med inte alls många kläder på sig :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8