zxr 400 för 53 lakan!!!!

Han har renoverat den för 40K genom att köpa en annan hoj till sig själv för just 40K :3freak

hur mycket pulver är det i de där 400orna? 65hk?

Om han lämnat in den för lackning (står att den är omlackad) och använt originaldekaler så försvinner en hel del av 40' där. Kanske något motortrubbel också. Tycker i alla fall att 53' är mycket. Vad kan den hamna i för klass, 6? Är det mycket billigare än 7?

hade en sån för några år sedan. Har för mig att den hade 65 kusar. Rolig var den, men någon r-hoj var det inte. Han får nog dra av minst 15 laxar för att komma ner på en rimlig prisnivå

ducceper skrev:
Han får nog dra av minst 15 laxar för att komma ner på en rimlig prisnivå

Det är vad man får ge för en 93:a i sverige. Detta är ju trots allt en 98:a.

Therudeboy skrev:
Det är vad man får ge för en 93:a i sverige. Detta är ju trots allt en 98:a.

vad får du inte för "riktig fullsize" sporthoj för 53 000 kronor jo nåt fan vassare än en zxr dessutom i detta fall en 400!!!

Menar väl inte på att det är ruskigt dyrt för en 98 däremot att de gamla 93orna är ruskigt dyra!

Tycker generellt att äldre sporthojar är omotiverat högt prissatta, blir ju chockad av hurpass nya o vassa hojar man kan köpa om man lägger till en 10 kakor på det man får ge för en 15 år gammal sporthoj!!!!!!

Är verkligen försäkringarna så mycket dyrare på nyare hojar? om man inte helförsäkrar?!

Last edited:
Superbee skrev:
vad får du inte för "riktig fullsize" sporthoj för 53 000 kronor jo nåt fan vassare än en zxr dessutom i detta fall en 400!!!

Nu var det ju inte det jag jiddrade om, utan bara priset på hojen.

Renoverad för 40 och 1800 mil :va Hmm..... jaja, vilket fall som helst så är ju priserna baserade på hojar i ok skick. Så man kan ju inte plocka ut extra bara för att bågen är renoverad!!!

frågan är oxå vad behöver man renovera för 40 tusen om den inte har blivit vurpad eller motorn rasat?

ducceper skrev:
hade en sån för några år sedan. Har för mig att den hade 65 kusar. Rolig var den, men någon r-hoj var det inte. Han får nog dra av minst 15 laxar för att komma ner på en rimlig prisnivå

Varför är inte hojen i fråga en R-hoj?
Vad krävs för att vara en R-hoj?
Trodde inte det hade med kubiken att göra, undrar bara.

Superbee skrev:

Menar väl inte på att det är ruskigt dyrt för en 98 däremot att de gamla 93orna är ruskigt dyra!

Tycker generellt att äldre sporthojar är omotiverat högt prissatta, blir ju chockad av hurpass nya o vassa hojar man kan köpa om man lägger till en 10 kakor på det man får ge för en 15 år gammal sporthoj!!!!!!

Är verkligen försäkringarna så mycket dyrare på nyare hojar? om man inte helförsäkrar?!

UTROPSTECKEN!!!!!! Är du arg?

får han så mycket för den e det väl bara säga grattis men jag tror han kommer få backa 15-20 innan han får den såld

Helt klart bland bästa R.hoj jag har haft! och jag hade väl 93-94 årsmodell eller nåt sånt...det var ett tag sen!
Har för mig min hade 65hk eller 72hk, kommer inte ihåg men det är sak samma! den gjorde iaf nästan 240blås på mätaren :yoparty

Priset verkar iaf för hög! man kan inte få ut pengar man har lagt ut på en hoj för renovering! (tyvärr).

Sänker han priset så KÖP! bland det roligaste jag har kört/ägt, o jag har ägt mååånga hojar!

lycka till!

Alla kan väl få försöka.

Fast hojen borde ju vara i utställningsskick á la rejvis för de pengarna.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8