Liquid_shadow
100% Awesome!
ZX9R - 96, bränslestrul - verkstad i närh. av Roslagstull?
Tja!
Har en Kawa ZX9R - 96. Har gått som en klocka fram till idag då jag hörde att den började tända dåligt. Det låter precis som att soppan tar slut. Efter att den dog idag för första gången så stannade jag till, startade om och den tände igår. Kunde köra 15 sekunder men sen var det finito.
Bränslemätaren/ratten är påslagen
Soppa finns
Batteriet är ok
Nu är jag en sån där hojåkare som älskar att köra men är en total klåpare när det kommer till teknik och motorer. Någon som kan hjälpa en vilsen stackare om action plan?
Min tanke är att leda hojen typ 1500m till en MC verkstad. Roligt när den väger 250 pannor typ
Tack på förhand
Tja!
Har en Kawa ZX9R - 96. Har gått som en klocka fram till idag då jag hörde att den började tända dåligt. Det låter precis som att soppan tar slut. Efter att den dog idag för första gången så stannade jag till, startade om och den tände igår. Kunde köra 15 sekunder men sen var det finito.
Bränslemätaren/ratten är påslagen
Soppa finns
Batteriet är ok
Nu är jag en sån där hojåkare som älskar att köra men är en total klåpare när det kommer till teknik och motorer. Någon som kan hjälpa en vilsen stackare om action plan?
Min tanke är att leda hojen typ 1500m till en MC verkstad. Roligt när den väger 250 pannor typ

Tack på förhand
Last edited:
