Vet inte om jag börjat bli lite paranoid, men tempmätaren på min 95:a har efter att ha legat rätt långt ner på skalan, flyttat sig till närmare mitten. Den kokar inte (än). Förra året gjorde den det och då gick det åt att byta toppackning inkl planing av topp. Ni som har en 9:a från samma årsgupp - var befinner sig tempnålen på era maskiner??
Kan man ha sånt djävla oflyt att topppackningen pajar efter 1000 mil igen??
Ska till G-åsen på måndag, och nu känns det inte vidare lustigt.....
Kan man ha sånt djävla oflyt att topppackningen pajar efter 1000 mil igen??
Ska till G-åsen på måndag, och nu känns det inte vidare lustigt.....
