Zx9 vs tl1000s

Tack till alla som har skrivit. Efter mycket om och men blev det ingen TLS eller ZX9 men en RSV1000R TUONO :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Varken zx9 eller tl1000 är någon bushoj.
Zx9 går snabbt rakt fram men är rätt tråkig annars.
tl1000 är inte bra på nånting. tung,slö,tråkig.

köp nånting annat om du är ute efter bus

Tack till alla som har skrivit. Efter mycket om och men blev det ingen TLS eller ZX9 men en RSV1000R TUONO :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Det tror jag du gjorde helt rätt i faktiskt.

Oljepickeupen sitter fram på TLS'en, hur tänkte dom då:-) Är det för kylningen man gör det så?

Någon som vet om hur det är med RSV/TOUNO 00-04 modeller, oljepicken bak? Något att bry sig om öht?

Torrsump på RSV / TOUNO, bara att slanga :yoparty sen får man mycket hoj för pengarna tycker jag.

Helt rätt val, oavsett om det blev första eller andra versionen så är det en riktigt rolig hoj. :tummenupp
Men jag antar att den blev en aning dyrare än TL och ZX9? De verkar hålla sig hyfsat högt i pris, våra Tuonos´.

Helt rätt val, oavsett om det blev första eller andra versionen så är det en riktigt rolig hoj. :tummenupp
Men jag antar att den blev en aning dyrare än TL och ZX9? De verkar hålla sig hyfsat högt i pris, våra Tuonos´.

Ja, det blev lite dyrare än beräknat men fy fan den är grym! :-)

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026