ZX6 stunthoj "upphittad" runt Lilla Edet

errno

Medlem
Gick med
13 Nov 2009
Hoj
2017 Africa Twin ,2009 Yamaha WR450 f
Hej,

Vi var ute och körde lite grusvägar idag och stötte på en ganska krashad ZX 600 mitt ute i skogen,

någon som saknar den eller känner ägaren?

bild.jpgbild1.jpg

Jag har GPS kordinater och information om var den finns.

Ja, men hittade inget nummer till ägaren, han kanske bor hos sin mor och far eller saknar telefonnummer hos Eniro och hitta.se

Ja, men hittade inget nummer till ägaren, han kanske bor hos sin mor och far eller saknar telefonnummer hos Eniro och hitta.se

Han är 48 år så vi får hoppas han har lämnat boet.
För hans skull.

Edit; Inte anmäld stulen. Bara avställd.

Last edited:
Ni tog er inte en titt omkring så att inte även ägaren låg där ute i skogen?, känns som det första man borde kolla efter.

Ni tog er inte en titt omkring så att inte även ägaren låg där ute i skogen?, känns som det första man borde kolla efter.

Hojjen stod upp på stödet snyggt på en liten sten, verkade mer dumpad än crashad på plats.

Nej inte ännu, gör det i morgon, blev lite sent nu.
:7peta Om ägaren är 48 år så är han garanterat vaken kl 23.20 en vacker sommarkväll. Om inte så blir han ändå glad över samtalet.
Hittar nån min hoj kl 03.40 är dom välkomna att ringa direCkt!

Hmm, den har jag sett för iallafall, bild eller reality, men den känner jag igen! Kan tänkas ha varit sedd i Uddevalla eller Munkedal, Det där "Spindel nätet" kan ju ge mardrömmar!

Jag har inte fått något svar på SMS´et och ingen svarar på något av telefonnummrena.

jag skulle föreslå att ni rullade hem den till ett garage och låser in den. Försöker kontakta ägaren! Om ni inte får tag på honom efter en vecka, så lämnar ni in den till polisen! Där står den inte bra!!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman