zx6 nån som saknar en sådan i Helsingborg.

norpis12

Hojåkare och IT-Konsult
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Hyosung GT650R-07. Yamaha XJ 600 1984.
Såg en sådan tillsammans med ett antal ungdomar i Helsingborg idag. såg konstigt att dom körde lite allihop. både med o utan hjälm.
jag kollade regnumret, men har inte fått tag på ägaren.

hojen är en 97.a enligt regnr och den är avställd men ej anmäld stulen, nån som kanske känner killen som äger den.
REGNR: pma.r jag vid intresse. ifall den nu är stulen menar jag.

Meddela gärna om du får reda på om den är stulen. Ska höra med kollegan som har en sån. Är ute och kör väldigt mycket i HBG, så det hade varit bra med info om det skulle vara något.

Släng en tråd i ROH-forumet också vetja.
Vi snackade om denna hoj senast igårkväll, någon som sett den vid filbornaskolan. Kan vara värt att kolla upp.

Meddela gärna om du får reda på om den är stulen. Ska höra med kollegan som har en sån. Är ute och kör väldigt mycket i HBG, så det hade varit bra med info om det skulle vara något.

har för mig att det skall stå i sms et från transportsyrelsen. men där står bara avställd, och då brukar man väl inte vara ute o köra med den.
killen som äger den heter i alla fall Fredrick i förnamn, mer vill jag inte lägga ut.

Släng en tråd i ROH-forumet också vetja.
Vi snackade om denna hoj senast igårkväll, någon som sett den vid filbornaskolan. Kan vara värt att kolla upp.

och idag va den vid Tycho Brahe skolan...hmmmm

Last edited:
Men släng upp reg.nr här så kan man kolla den om man ser den. Bättre att kolla en gång för mycket än för lite....

Borde egentligen ta o höra med polisen, se om de kan få tag i ägaren o höra om allt verkligen står rätt till. Vem vet, han kanske är på semester och inte har upptäckt att hojen är stulen ännu?

Hojen är kraschad efter att tjuven blev jagad av polis
mer info skriver jag inte ut.

Håll tråden ren från överflödigt spam, annars stängs tråden

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...