Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hallo
Skall byta till en nyare hoj nu och har bestämt mig för att sälja min ZX12a och köpa en Hayabusa. Vad blir det för skillnad tror ni??![]()
Ja då var det gjort. Har precis köpt en svart Busa 06a med 350 mil på mätaren, akrapovic helsystem, mappad, tonat kåpglas, ska bli spännande att prova den när vädret tillåter.
Nu gäller det att få min ZX12a 00a såld. någon som är sugen hör av er.![]()
Ja då var det gjort. Har precis köpt en svart Busa 06a med 350 mil på mätaren, akrapovic helsystem, mappad, tonat kåpglas, ska bli spännande att prova den när vädret tillåter.
Grattis!!! Hoppas du trivs med hojenFan...skaffa ny hoj är ju jävlar lika spännande som o komma hem till bingen med en ny tjej.........huhuhuhu!!!!!!!
Fan heller, med tjejen vet man ju alltid vad som väntar.
Hojen kan ju komma med överraskningar.![]()
![]()
Roliga är att i ett engelst test (FastBikes) så stekte GSXR1000 ZZR1400 I både acc och toppfart uppmätt...
Ännu roligare är ju att i ett annat nummer av Fast Bikes så fick de fram:
0-150 mph
Hayabusa: 14.35
ZX-12R: 12.26
CBR1100XX: 15.43
K1200S: 14.35
Skumt det där att alla "vet" att Hayabusa är snabbare än ZX-12R i allt, eftersom det står i någon annan tidning, ändå går den inte snabbare än en tung tysk med kardan...
0-60 mph är BMW:n 0.5 sekunder snabbare än Busan...För att inte tala om 60-140 mph på 6:an eller 1/4 mile... Toppfart däremot så ligger BMW:n efter Hayabusa med 8mph. Och 10 mph efter ZX-12R
Dom där testerna kan man ju imponera mopedister med. De varierar för mycket för att det ska kännas relevant.
Nu ska jag steka några ägg o göra nattmackor.
Mnjaaa har en polare som var i ett halvår i japan som raggade upp en snygg tjej som kom med en ordentlig överraskning...
Hon hade nämligen åxå snopp..
Så dom kan också överraska..
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |