Zx10r ska bort...

Status
Ej öppen för fler svar.

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
Ja det ska den, har kört 50 mil med den och kommit fram till att det inte är min grej med ett framhjul som lyfter i tid o otid. Jag vill kunna varva ut den ordentligt. Okej om den lyfter lite i 2:an o 3:an en bit från marken.
Min kompis ska försöka få sin hoj såld isåfall köper han min, och då tänkte jag köpa en R6:a -06-.
 
Racercukel skrev:
2090167 Ja det ska den, har kört 50 mil med den och kommit fram till att det inte är min grej med ett framhjul som lyfter i tid o otid. Jag vill kunna varva ut den ordentligt. Okej om den lyfter lite i 2:an o 3:an en bit från marken.
Min kompis ska försöka få sin hoj såld isåfall köper han min, och då tänkte jag köpa en R6:a -06-.


finns faktiskt annonsdel http://www.sporthoj.com/annonser/
 
Racercukel skrev:
2090167 Ja det ska den, har kört 50 mil med den och kommit fram till att det inte är min grej med ett framhjul som lyfter i tid o otid. Jag vill kunna varva ut den ordentligt. Okej om den lyfter lite i 2:an o 3:an en bit från marken.
Min kompis ska försöka få sin hoj såld isåfall köper han min, och då tänkte jag köpa en R6:a -06-.


Du vill inte ha en suzuki 1000 -01:a? annars kanske vi hade kunnat göra ett byta då du givetvis får pengar imellan. Pm:a om du är intresserad.
 
Racercukel skrev:
2090167 Ja det ska den, har kört 50 mil med den och kommit fram till att det inte är min grej med ett framhjul som lyfter i tid o otid. Jag vill kunna varva ut den ordentligt. Okej om den lyfter lite i 2:an o 3:an en bit från marken.
Min kompis ska försöka få sin hoj såld isåfall köper han min, och då tänkte jag köpa en R6:a -06-.


låter jobbigt dedär.. fyy.. framhjul som inte kan hållas nere å grejer.. jag kan ta den så slipper du besväret med att sälja å hålla på, sånt är också jobbigt :D
 
Jag kan faktiskt hålla med dig om att zx10an e lite väl wheelie benägen om man inte är van vid så mycket pulver.

Dock så är väl det en del av tjusningen med den typen av cykel :banana
 
Hade man haft råd så.. Jag hade äääälskat en sån båge! Men min funkar rätt bra på det viset med! Men mer är alltid bättre :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top