Zx10r med gröna däck

kawa racing green i all ära men nääääe... ser ju skitknasigt ut hahaha:D
 
Fasen vad jobbigt att man måste tvätta däcken med för att hojjen skall se snygg ut :-) jag vill knappt tvätta fälgarna blir ju sketna direkt igen.
 
Fanns gula och blå däck förut från Michelin till cross.

Vart inge gul rök dock, men gummiresterna var nog färgade har jag för mig =)

"Silca" kallades gummit.
 
Måste säga att USA verkligen tar priset!
Om man kollar hur dom tunar hojar där så sänker man, kromar, förlänger tokdimensioner på däck OCH använder färgade däck! Dom flesta moddar försämrar prestandan medans resten av världen vill förbättra den!

Ungefär som att sätta originaldäck och takbox från en från en volvo på en ferrari.....

Det fann en tråd tidigare om dom här däcken och dom funkar säkert bra men jag skulle inte ta ut dom på en hårdkörning!
 
Måste säga att USA verkligen tar priset!
Om man kollar hur dom tunar hojar där så sänker man, kromar, förlänger tokdimensioner på däck OCH använder färgade däck! Dom flesta moddar försämrar prestandan medans resten av världen vill förbättra den!

Ungefär som att sätta originaldäck och takbox från en från en volvo på en ferrari.....

Det fann en tråd tidigare om dom här däcken och dom funkar säkert bra men jag skulle inte ta ut dom på en hårdkörning!

Hehe, som den här "skönheten" t.ex.
http://www.youtube.com/watch?v=PkwQGaoHgBQ&feature=related

:zpy
 
Lite tufft att det faktiskt går att få till färgade däck, men att själv ha det? Njaa... :rolleyes:
 

Bifogat

  • frtban_02.JPG
    frtban_02.JPG
    23.9 KB · Visningar: 241
det där vore något för mig...grön hoj , grön hjälm, grönt skinnställ...

Alltid retar det någon......






Framförallt mig! jag kommer ju vilja sparka på hojen varje gång jag öppnar garagedörren...håller mig nog till org..
 
Har för mig att jag hade en BMX med blåa däck när jag var liten. Lätt coolast på dagis...
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top