zx10r 2008 first ride (200 hk)

Börjar bli riktigt sugen på att få riva mina i 1000 bitar då jag får två levererade till dörren om 1 vecka... :)

Livet är orättvist :huvet
Förresten såg att du kunde köpa Biltema belägg så du kan vinna I pro superbike nästa år:rolleyes:

Last edited:
nja.. nä förstod inte riktigt... Föredrar SBS DC ända sen jag började köra första gången 2000. biltema har nog rätt vassa grejer men föredrar min Duells sponsring ;)

nja.. nä förstod inte riktigt... Föredrar SBS DC ända sen jag började köra första gången 2000. biltema har nog rätt vassa grejer men föredrar min Duells sponsring ;)

Har också tyckt att det varit dom bästa men kanske får ge mig!
Ang sponsring :tungan

Last edited:

Ska bli skoj att kolla Pro Superbike nästa år. Kanske gör nått inhopp med gammel-Rettan om tid o pengar finns! Lycka till o sköt om hojarna så ska jag lägga ett bud efter sista rejset ;)

Ska bli skoj att kolla Pro Superbike nästa år. Kanske gör nått inhopp med gammel-Rettan om tid o pengar finns! Lycka till o sköt om hojarna så ska jag lägga ett bud efter sista rejset ;)

kanon... tycker jag du ska göra... får vi fightas lite.... :)
om jag säger så här jag har fått 4 förfrågningar i sverige och ett mail från tyskland ang mina 08 hojar... haha... en ville lägga handpenning på en... ett år innan... men jag avböjde :)

men annars har jag min docshop cykel kvar..
verkar som om mekanikern får ställa upp i rookie 1000 med den... :)

Mmmmmm
hotqt7.jpg

Broschyr med massor av info zx6r,zx10r,zx14r
http://www.kawasaki.com/Content/pdfs...SuperSport.pdf

Last edited:
kanon... tycker jag du ska göra... får vi fightas lite.... :)
om jag säger så här jag har fått 4 förfrågningar i sverige och ett mail från tyskland ang mina 08 hojar... haha... en ville lägga handpenning på en... ett år innan... men jag avböjde :)

men annars har jag min docshop cykel kvar..
verkar som om mekanikern får ställa upp i rookie 1000 med den... :)

Meken får ställa upp i rookie 1000!
När och hur blir jag mek hos dig???:D
/Rolle

zx10r 2008 full test/Onboard camera

Bra tryck i grejerna inget snack om saken :tummenupp

Genomgång
[YOUTUBE-ID]YiK6BLuDyEY[/YOUTUBE-ID]

Onboard/Bana
[YOUTUBE-ID]dQw_mpIQE2o[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Back