ZX10R -04 stulen vid MB

Gick med
11 Sep 2003
Hoj
R6 -02
Syrrans kille kom till MB idag och skulle hämta ut hojen som varit fabriksinkallad samt skulle 100mila servas.
Efter ca:10 min letandes utanför kom killen in och berättade att hojen var stulen... :(
Vad säger man...?

UrbanTiger skrev:
På en gång, direkct ?
Är väl en månad kvar av vettig åktid och den kommer nog att bli till fots för stackarn. Fan va pissit.

Det e det företaget föräkring som betalar förlusten... Ointressant alltså för killen!! Bara att hitta en ny lika dan o ta ut o köra vidare :tummenupp

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Det e det företaget föräkring som betalar förlusten... Ointressant alltså för killen!! Bara att hitta en ny lika dan o ta ut o köra vidare :tummenupp

.../Yoshi
och hålla premierna skyhöga :rolleyes:

Fan vad illa, är det inte staket å grejer vid MB fortfarande? Inte kan de väl bara ha ställt ut den på framsidan under natten???:dummer

TinaTjejen skrev:
och hålla premierna skyhöga :rolleyes:

Fan vad illa, är det inte staket å grejer vid MB fortfarande? Inte kan de väl bara ha ställt ut den på framsidan under natten???:dummer

Inta samma försäkring ser du :7peta
Företagen har en företagsförsäkring som täcker stölder på företaget men det drabbar INTE vanliga försäkringstagare av mc... Då det e 2 olika konton :banana

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Inta samma försäkring ser du :7peta
Företagen har en företagsförsäkring som täcker stölder på företaget men det drabbar INTE vanliga försäkringstagare av mc... Då det e 2 olika konton :banana

.../Yoshi

Fan.. e du försäkringshaj du eller? ;)

Iaf ruttet hur de kunde snott hojen bara sådär.. Jaja, slipper han bara betala och får ut en ny så kvittar de välan..

VaLLe skrev:
:rofl :rofl :rofl

Övertala pojkvännen din att skaffa 2 cylindrar till och att hojen blir grön.....så bjuder jag er på medlemsavgiften hos oss :lol
Alltså kommer det aldrig att ske. Han ska aldrig ha Kawasaki säger han.
Jaja.. det man inte vet mår man inte dåligt av*s*
Själv är jag helt lost i träsket, vet inte alls vad för hoj de blir efter den här. Helst inte nått kåpmonster... ZR7 kanske.....Ja vad kul! Vi köper en som e precis lika ER5:an men större, mkt variation... :gnissla

TinaTjejen skrev:
Alltså kommer det aldrig att ske. Han ska aldrig ha Kawasaki säger han.
Jaja.. det man inte vet mår man inte dåligt av*s*
Själv är jag helt lost i träsket, vet inte alls vad för hoj de blir efter den här. Helst inte nått kåpmonster... ZR7 kanske.....Ja vad kul! Vi köper en som e precis lika ER5:an men större, mkt variation... :gnissla

Köpa ZR7? varför inte slå till på en zx9r på en gång :yoparty

VaLLe skrev:
:rofl :rofl :rofl

Övertala pojkvännen din att skaffa 2 cylindrar till och att hojen blir grön.....så bjuder jag er på medlemsavgiften hos oss :lol
Jag har två cyllar och Kawasaki redan.. bara det borde ju äras med gratis medlemskap :D

Crille skrev:
Då lär du aldrig bli medlem hos oss om du vill ha det gratis :fakta

Eller är det snålheten som kryper fram?????

Nej, men har jag sagt det då? :D

500:- i medlemsavgift, ok kalla mej snål.
Klarar mig alldeles fint utan :)

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...