ZX-9R, strypt, men förstår inte vart!

Jag tror på Mr K:s teori om slangen.... eller att du har dåliga gummin i gasarna , men det borde väl meken kollat ??...

En kompis hade liknande problem med sin 98:a och det visade sig att ett av trottel membranen var trasigt.
Vacumet orkar då inte lyfta trotteln.
Tyvärr vad dom inte direkt billiga.

Garga skrev:
:pannkyss sälj kawan o köp en sukka!

var på väg att köpa en TL1000R, men gillade denna bättre, tror dessutom jag hittat felet nu också så snart blir det åka av :)

tacka alla för alla svar jag fått, det har varit till stor hjälp!

Mikael Bellon skrev:
var på väg att köpa en TL1000R, men gillade denna bättre, tror dessutom jag hittat felet nu också så snart blir det åka av :)

tacka alla för alla svar jag fått, det har varit till stor hjälp!

Var en centimeter från att köpa hojen du köpt! Grattis till köpet och hoppas att du får till det där! Har motsatt problem jag :D

Ska strypa min till 25kw..Men det blir väll brickor då till insuget, frågan är hur den kommer gå? :näsblod :confused:

Tror ni den kommer fungera framförallt och gå rent, utan bestyckning?

/Christoffer

uggla skrev:
Var en centimeter från att köpa hojen du köpt! Grattis till köpet och hoppas att du får till det där! Har motsatt problem jag :D

Ska strypa min till 25kw..Men det blir väll brickor då till insuget, frågan är hur den kommer gå? :näsblod :confused:

/Christoffer

oj, ska du ha ner 105 kw till bara 25? verkar inte vara någon bra idé :)

uggla skrev:

/Christoffer

WHY??? :va

Mikael Bellon skrev:
oj, ska du ha ner 105 kw till bara 25? verkar inte vara någon bra idé :)

Jag vet, men fick ett sånt pris på denna, och jag får ju köra den på mellankort så!

35 000:- köpte jag den för!

Edit: Den måste ju vara på den effekten för mellanklasskortet..

uggla skrev:
Jag vet, men fick ett sånt pris på denna, och jag får ju köra den på mellankort så!

35 000:- köpte jag den för!

Edit: Den måste ju vara på den effekten för mellanklasskortet..

aha var det därför, ta tung istället då! :) nejdå, men är mellanklass max 25kw? jag trodde det var mer än så... (har aldrig haft mellan eller lätt så jag har ingen koll)

35k var ett jäkligt bra pris om den är i bra skick!

Mikael Bellon skrev:
aha var det därför, ta tung istället då! :) nejdå, men är mellanklass max 25kw? jag trodde det var mer än så... (har aldrig haft mellan eller lätt så jag har ingen koll)

35k var ett jäkligt bra pris om den är i bra skick!

Jag kan inte ta tung, 18 år så äre ju mellan som gäller!

Jo den var i helt okej skick! Lite småfix, men det är urvägen snart.. :tummenupp

Manne skrev:
Francois bruno:
Va vad det för fel då
:7peta

nej men tjena Manne :) felet var ungefär som jag trodde, någon har försökt ta bort strypningen själv genom att sätta i nya trottlar utan hål i, men inte bestyckat om förknasaren och justerat den. i stort sett allt var felinställt därför den gick så dåligt...

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...