ZX-6R-tråden

Reg.besiktning imorgon.
Håller på med intyget och undrar om det jag jag markerat på bilden är serienummret på strypningen. Det mesta tyder väl på det men bättre att vara för säker. :)

Bifogat

• Intyg.jpg
    Intyg.jpg
    50.1 KB · Visningar: 103
Är det någon som vet hur mycket vätska man ska ha i kylsystemet på en zx6r -00? Hittar ingen måttangivelse i min haynes-manual men jag hälde i två liter och det verkar funka rätt bra. :gnissla

Här är bilder på hur race-rutan blev! Nu är även mitt Remus på plats, nästan. Det kommer bli ett tredje tillfälle att meka på det, då första gången var det inte rätt vinklar på fästet. Nu när det var ordnat, nähä då blev orginal bulten för kort. Tur att vi säljer alla slags bultar på jobbet....
Snart sommar här i norrland med :tummenupp :banana

Bifogat

• 1.JPG
    1.JPG
    117.3 KB · Visningar: 99
  • 2.JPG
    2.JPG
    93.8 KB · Visningar: 78
  • 3.JPG
    3.JPG
    106 KB · Visningar: 72
Här är bilder på hur race-rutan blev! Nu är även mitt Remus på plats, nästan. Det kommer bli ett tredje tillfälle att meka på det, då första gången var det inte rätt vinklar på fästet. Nu när det var ordnat, nähä då blev orginal bulten för kort. Tur att vi säljer alla slags bultar på jobbet....

Slog mig... jag fick associationer till en nymfparakit när jag såg den där rutan.....

Bifogat

• parakit.jpg
    parakit.jpg
    3.1 KB · Visningar: 345

finns de ingen som är lite lägre ?

Fanns det -99'or med lite cleanare design med färre dekaler eller var det blå-vita som gällde på gröna ZX-6R? Kolla in bilden på min "garagesida". Tidigare ägare har lagt ner den lite lätt och lackat om lite på bottenkåpan.

om man skall åka 2 på en zx6r 96 a hur skall man justera bakdämparen då ?

kraschpuckar..

Är det någon som satt kraschpuckar på sin zx6r 98-02?

Funderar på vart man ska sätta dem? :va

kul med en tråd till zx6r
Har en -99
Däcken är iväg för kräning :( vill ju köra i de fina vädret :)

Vad är bara dåligt om denna maskin? Tips tricks?

Back