ZX-6R-tråden

dsundelin skrev:
2234040 Det undrar jag också! Någon? :pannkyss
Sök på service manualer, det skall finnas nån länk med en jäkla massa manualer. Jag har zx6r 00 manualen på pdf, men det är lite jobbigt att skicka 72mb på 56k modem :huvet

Äddit! va bra att ni hittade den :)

Värme men inte semester...

Fasen....stod nyss vid bensinmacken närmast Gotlandsterminalen å tankade bilen,...ser... hojjar och åter hojjar...och givetvis ska ju alla ombord på färjan över till lelleträffen...

Själv får man nöja sig med ..... tjaa....vad?!?!? :va

Nåja, åktur till besiktningen med hojjen imorgon... :tungan

Ha det gött där ute i värmen!!!!

Fick svar att katalysatorn sitter i "främre" röret nere vid motorn på zx6r -00. Men det verkar som på service manualen att den sitter bara någon centimeter ifrån burken. Någon som vet vart den är? Zx9R -01 verkar ju ha den i burken iaf. Är ju bäst nu blir man ju fan inte av med den när man byter burk. :huvet

Lika bra att fråga här åxxå.... Om det är någon som vet måttet på tappen till ett främre depåstöd....som lyfter i kronan.....

??

Självklart menar jag min hoj.... gammelninjan... :)

dsundelin skrev:
2247451 Någon som vet vad som hänt med ninjaclubsweden.com? Har den blivit hackad? Går man in i forumet där försöker den skicka en trojan till en. :fatta!

Ingen som försöker pracka på mig nån tröja iallafall.... :va

dsundelin skrev:
2247451 Någon som vet vad som hänt med ninjaclubsweden.com? Har den blivit hackad? Går man in i forumet där försöker den skicka en trojan till en. :fatta!
Japp, den är hackad på samma sätt som en gång tidigare härom månaden. Någon har lyckats få in en kodsnutt som laddar den där filen. Vi håller på och rensar det nu.

Kazim73 skrev:
2247550 Ingen som försöker pracka på mig nån tröja iallafall.... :va

Öh! :va Jag hoppas du var ironisk annars platsar ditt inlägg i warpdrives arkiv, synd de bara är irc loggar där. :7peta
Trojan = ett datorvirus = inte bra för datorn = inte spara på datorn.

Neutral skrev:
2247692 Japp, den är hackad på samma sätt som en gång tidigare härom månaden. Någon har lyckats få in en kodsnutt som laddar den där filen. Vi håller på och rensar det nu.

Oki. Jävla typiskt! Att dom inte har nått bättre för sig! :fatta!

Last edited:
dsundelin skrev:
2248214 Öh! :va Jag hoppas du var ironisk annars platsar ditt inlägg i warpdrives arkiv, synd de bara är irc loggar där. :7peta
Trojan = ett datorvirus = inte bra för datorn = inte spara på datorn.

Oki. Jävla typiskt! Att dom inte har nått bättre för sig! :fatta!

Ber om ursäkt....var nog lite trött i ögonen.... :död Såg prickar över o:et....som inte fanns där... Sorry... Nu fattar jag vad du menade. och...joo, den sidan var visst inte redigt som den skulle...

Olja i zx6r -00?!

Vilken olja ska jag köra i cykeln? Vi har nämligen mobil1 helsyntet 15-50 och castrol hel 10-40 på jobbet. Någon av dessa viskositeter som är lämplig eller ska jag köra på nått annat?

koppla in acewell

Hallå!
Har lite problem med min acewell-färddator (eller snarare är det jag som är problemet :hihi ).
Finns det någon som har manual till zx6r 95-97 och kan scanna in bilder/text på sladdarna fram som satt i tidigare instrumentet? :Bugar

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121727

annars är tips på var jag tar strömmen till klockan välkomna!
ska prova mer i veckan... :huvet

knurra skrev:
2249499 Hallå!
Har lite problem med min acewell-färddator (eller snarare är det jag som är problemet :hihi ).
Finns det någon som har manual till zx6r 95-97 och kan scanna in bilder/text på sladdarna fram som satt i tidigare instrumentet? :Bugar

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=121727

annars är tips på var jag tar strömmen till klockan välkomna!
ska prova mer i veckan... :huvet

Fanns inte manualen i länken jag postade, eller är det en annan manual du ska ha? :va

dsundelin skrev:
2249469 Olja i zx6r -00?!

Vilken olja ska jag köra i cykeln? Vi har nämligen mobil1 helsyntet 15-50 och castrol hel 10-40 på jobbet. Någon av dessa viskositeter som är lämplig eller ska jag köra på nått annat?
Menar du mc-oljor så går båda bra men om det är biloljor så är sannolikt ingen av dem nyttig för din koppling. Kolla att de är märkta med JASO MA.

Neutral skrev:
2250687 Menar du mc-oljor så går båda bra men om det är biloljor så är sannolikt ingen av dem nyttig för din koppling. Kolla att de är märkta med JASO MA.

Ja självklart är det mc oljor. Ringde kawa handlaren och dom spillde i 10-40 när de servad cyklarna.

Back