Zx 636r

Th1anonly

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2005
Hoj
SUPERDUKE 1290
Ska ev åka å kolla på en Kawa 636r årsmodell 03. Den har gått 1200mil e fullservad, sitter ett Acrapovic slipon titan på, samt ett spyball larm.
Säljaren släpper den för 70000kr. Är det dyrt, billigt?!?! Nåt spec man ska kolla på när jag kikar på cykeln. Kan ju kanske inte provköra den pga kylan!
Tacksam för svar! :)

Th1anonly skrev:
Ska ev åka å kolla på en Kawa 636r årsmodell 03. Den har gått 1200mil e fullservad, sitter ett Acrapovic slipon titan på, samt ett spyball larm.
Säljaren släpper den för 70000kr. Är det dyrt, billigt?!?! Nåt spec man ska kolla på när jag kikar på cykeln. Kan ju kanske inte provköra den pga kylan!

Har ingen uppfattning om priset, men rekommenderar att du tar med stället och provkör den. Hur kallt det än är. Mitt på dan brukar det vara så pass varmt att det inte är nån risk för halka.

Många som säljer sina 05:or för 70-75 tusen kronor.. så se om du hittar dig en 05:a istället...
Speciellt om den har 1200 mil så är den inte värst billig..
Dom flesta 05:er som har varit ute på annons har inte gått mer än några hundra mil...

Köpte min 04a 0 mil år05 för 84000 minus inbyte för den gamla. Tycker din verkar dyr.
Kolla i bikes testguide "begagnatbibeln" så får du överblick, säljs i tidningsaffärer.

Last edited:
Th1anonly skrev:

DYYYYRT!

Min -03 jag hade köpte jag för 79, hade gått 100mil, var servad och hade yoshi-slipon och högre kåpglas.

Annars är det en jävligt suverän hoj, rekomenderas varmt! :tummenupp

Nyheter
Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...