ZX-10R vs GSXR1000 vs CBR1000RR

valmers skrev:
Hondan är för posers som vill skryta om kassettväxellådor och RC211V-gener utanför Burger King. Jävla tourer.

Kawasakin köper man om man....ööööh....hmmm...vill ha det absolut fulaste.

nåja, nåja, så fruktansvärd e den inte tycker jag.....då är det nog värre med Hondan....
Var helt inne på R1:an från början men nu är det ganska jämt mellan den och kawan känns det som. Hondan däremot.... :3freak :zpy

Jag skulle gissa att det kommer ligga mellan kawan och hondan på banan. Stora viktskillnader, men honda har ändå ett välkänt banrykte. Suzuki och Yamaha tror jag fortsätter att vara streetkungar.

/a

öh, hur gör ni så stora övervägande på de test man sett?, R1 har inte ens förekommit i dem ännu och dessa såg ju minst sagt jämna ut.

Vad går ni på för nåt egentligen, utseende eller vad?

R1 blir tråkig för att en 02a är det osv, jag begriper ingenting?

Silwer, om du refererar till mig vad gäller "R1 är tråkig för att 02an är", så menade JAG att JAG är tråkad av R1an för jag ägt två stycken nu och det är dags för en ny.

Jag tycker ändå CBR1000RR är snygg i sina vinklar. Jag har ägt Honda innan (900RR) och jag var nöjd med dess kvalite, o det var en 93ans. en 2004ans hoj lär ju kunna bevisa sig rätt bra hoj.

Märkbart att ingen av de 3 testförarna skulle ha valt honda, även om den nu fick mest Points...
2 st tar kawan och en gixxern.

Sen är ju kawan och suzukin klart snyggare..

Swedie skrev:
Silwer, om du refererar till mig vad gäller "R1 är tråkig för att 02an är", så menade JAG att JAG är tråkad av R1an för jag ägt två stycken nu och det är dags för en ny.

Jag tycker ändå CBR1000RR är snygg i sina vinklar. Jag har ägt Honda innan (900RR) och jag var nöjd med dess kvalite, o det var en 93ans. en 2004ans hoj lär ju kunna bevisa sig rätt bra hoj.

Ja jo klart man kan ledsna men det gör ju inte nya R1an sämre för den delen.
Våra gamla holkar förändras ju inte av vilken 04a som är bäst.

Väldigt jämnt fält måste jag säga iaf alla är ikapp suzuki helt enkelt.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park