ZX-10R Megafon Arrow

Viper GTS

Ny medlem
Gick med
11 May 2007
Hoj
ZX-10R
Tja .
Letar efter bilder på en zx-10r med ett arrow megafon system på .
Såg en sådan hoj på blocket.se för ett tag sedan tror det va en -04.

Är sugen på att köpa ett sådan system till min hoj med arrow har ju inga sådana megafon slipp i sitt sortiment skumt ,??? Vet ju att det finns !!!!

Hjälp !!!!!!!!!!!!

Eller Remus, de har en konisk variant. Power cone eller något sådant tror jag den heter.

Menar du den här?

I så fall är det ett "custombygge" som Per och grabbarba på BR.Hörberg gjorde.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Tja !
Tror inte de va den hojen du la upp bilder på MACKE . med det är ju så jag vill ha de på min hoj .

Den jag såg va svart,har för mig att det stog i annonsen att hojen va lätt skrapad på en sidan, Arrow megafon kostade 10K .

Macke känner du killarna som har moddat den gröna som du la upp bilder på . ?? Tänkte på om det va svårt och tar lång tid ?

Jag ringde och pratade med dom. Det skulle kräva en del jobb bla skära lite i kåpan samt lite svetsjobb om jag förstod rätt. 12 000 tror jag att dom ville ha monterat och klart.

Tja !
Tror inte de va den hojen du la upp bilder på MACKE . med det är ju så jag vill ha de på min hoj .

Den jag såg va svart,har för mig att det stog i annonsen att hojen va lätt skrapad på en sidan, Arrow megafon kostade 10K .

Macke känner du killarna som har moddat den gröna som du la upp bilder på . ?? Tänkte på om det va svårt och tar lång tid ?

Det är nog min hoj du pratar om, också byggt av Br. Hörbergs, dvs samma som deras gröna hoj. Jävligt sugen på att köra den i bänk med PcIII för att se skillnad mot original.. Har du också en -06:a?

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back