ZX-10R -04 för 62000:- på firma.

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Var ute och kikade på "snöskoterns dag" idag och hos en handlare i Borlänge stog det en snygg blank å fin svart ZX10:a med endast 600 mil på mätaren.
Akra slipon samt Öhlins styrdämpare. Däcken såg nya ut.
62000:- med 8 månaders garanti.

Jag tyckte att det var värt att tipsa om ifall nån är på jakt efter ett fynd såhär på höstkanten.

Fucking hell.. Hade det varit en annan tidpunkt hade jag slagit till direkt. Låter som någon kommer göra en bra affär.

Du har precis förstört min dag :yoparty

Man får ju alltid samvetskval när man precis har köpt sig en hoj, och hittar sådana kap i EFTERHAND :(

men å andra sidan... 1000kr/mån i halvförsäkring vs det dubbla i halvförsäkring... Njaa. Jag tror jag överlever denna gången,

Finns nog väldigt många som köper hoj för att ha den som en "pryl" och inte kör så mycket. En av mina polare kör aldrig över 150 mil om året.

vilken handlare?? bengan??

De flesta handlare trycker iväg osålda demohojar på hösten, att denna skulle varit osåld i fyra säsonger ser jag som mycket osannolikt. Vilken handlare vill dema en -04 säsongen -07?

När miltalen är osannolika så vill i alla fall jag ha en godtagbar förklaring direkt från källan. Att intala sig själv att allt är ok bara för att man är sugen på att göra en bra affär kan vara början på en dålig.

Last edited:
När de är för dyrt så gnälls de och när folk vill bli av med sina prylar=sätter ett lågt pris så måste de givetvis vara nåt fel:va

Den där såg ju risig ut..

Jupp den står (stog?) på Bengans. Chickenränder på däcken ;P

då tror jag att jag vet varför den är billig, det är en kompis hoj som han kracha på -04, den har stått hos bengan sedan dess..
Han dog på den..

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard