ZX 10-08 eller gsxr 1000-07

lema

BiH
Gick med
26 Jan 2005
Hoj
2008 zx6r
Jag vet att såna här frågor är tråkiga men ändå.funderar på att köpa en utav de här hojar.De kostar samma pengar, har gått lika mycket.Har provkört en gsxr 1000-05 och är imponerad verkligen.Har inte testat kawan.ni som har testat och kört kan berätta (skriva)lite.

Båda är brutala, går av bara helvete. ZX10:an är, i mina ögon iaf, kanske något mer svårkörd för gemene man, men ruggig potential.

K7:an är jag desto mer van vid eftersom jag äger en. Kortfattat: bästa hojen jag har haft med en marginal bredare än Babben Larssons röv. Går av bara helvete, drar hela vägen upp till 300. Dock relativt bekväm, går helt klart att köra långt med. Banpotentialen överskrider dessutom det mesta en normal förare kan tänkas önska.

Min råkar, som av en slump, vara ute till försäljning. Kom å tjöp! :tummenupp

Och, innan du frågar, enda anledningen till att jag säljer den är att mina knän inte klarar den. Kraschade med förra hojen och hamnade på sjukan, måste därför dessvärre byta till något snällare för dem (läs: något annat än sporthoj). Jävligt surt med tanke på hur bra hojen är, men sån't är livet..

sukki alla dar i veckan..kwackaskaki..är inte det en jordfräs ? :rofl

Nee båda hojarna är grymma..mer än du någonsin kommer utnyttja helt klart.

sen kanske försäkringskostand avgör..kolla vad dom kostar att helförsäkra :tummenupp

Back