Zidane var verkligen värd det. Seger för Frankrike mot Spanien.

Backblade

Ny medlem
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Ingen
En tår droppade när den "fallne" och ifrågasatte gamle hjälten Zidane sätter spiken i kistan för Spanien. Det var han banne mig värd, och snyggt var det också!

Du sitter o bölar och vill trycka din polare i röven....

vad är det för fel????!!!!!

:tungan

BTW: Grymt bra gjort av frankrike!!!! :banana

Som en ända in i själen madridista så var man fan kluven när Zidane störtade igenom (kul att Puyol nästan trillade :) ).
Spanien kan verkligen inte göra något åt VM-förbannelsen som vilar över dem... Usch!! :(
Återstår nu bara Brasilien att hålla på....

heavy skrev:
2266499 Du sitter o bölar och vill trycka din polare i röven....

vad är det för fel????!!!!!

:tungan

BTW: Grymt bra gjort av frankrike!!!! :banana

Hehe nån skada man har åddragit sig :lol

Jag håller alltid på Spanien men jag kan inte låta bli att tycka det är helt rättvist att Frankrike vann. De har inte övertygat tidigare och inte i början av första halvlek heller. Men sen kontrollerar de bara matchen och Zidane var verkligen värd att få sätta en balja också. All heder och fransmännen och deras lagspel!

Måste dock få klaga på domaren som förstörde matchen med en massa skitavblåsningar, blev inget flyt i det, det var trist...

Backblade skrev:
2266472 En tår droppade när den "fallne" och ifrågasatte gamle hjälten Zidane sätter spiken i kistan för Spanien. Det var han banne mig värd, och snyggt var det också!

Kände detsamma. Blev förbannad på de där satans programledarna som tyckte att senaste gruppspelsmatchen då Zidane inte spelade och Frankrike vann. Då de tyckte att Frankrike var sååå mycket bättre utan Zidane osv osv osv.. Vips vänder de kappan efter vind :mad:

Zidane är en utav de största, men tyvärr går de säkert inte vidare. Brasilien är ju bättre som lag. De ser ut att leva för och älska fotbollen.. Ett sånt lag är ju rätt så svårt att vinna över..

Frankrike består av ett gäng gnällande divor, de är slut och det skulle komma fram idag. Vad som gick fel vet jag inte, Henrys filmning eller det faktum att spanien gjorde en riktigt crappy 2:a halvlek kanske..vad vet jag. Hoppas att de blir överkörda som det skitlag de är och får ner fötterna på jorden efter kvarten.

(...fortfarande tjurig sen Holland åkte, därav bitterheten)

Fotboll i ett nötskal när Henry får en lätt puff av en armbåge i bröstet och reaktionen blir tydligen massiv smärta i ansiktet, faller död ner och rullar runt två varv.

Får man lära sig det på träning eller kollar dom på Svansjön på fritiden? :gnissla

SSB skrev:
2266647 Fotboll i ett nötskal när Henry får en lätt puff av en armbåge i bröstet och reaktionen blir tydligen massiv smärta i ansiktet, faller död ner och rullar runt två varv.

Får man lära sig det på träning eller kollar dom på Svansjön på fritiden? :gnissla

Pouyol borde kunna ge honom en armbåge i ansiktet retroaktivt, det har han ju redan filmat för.

SSB skrev:
2266647 Fotboll i ett nötskal när Henry får en lätt puff av en armbåge i bröstet och reaktionen blir tydligen massiv smärta i ansiktet, faller död ner och rullar runt två varv.

Han kanske har en italiensk rot...?

Säga vad man vill, frisparkar och filmningar (anser att det var en filmning jag med). Men Frankrike spelade en grymt bra match. Och Spanien som har imponerat var inte så vassa idag.

SSB skrev:
2266776 Jag hoppas dom börjar stänga av spelare i efterhand för filmningar.

Det kan jag hålla med om. Sånt kan paja så mycket. Speciellt hur det blev nudå för Spanien. Italien är ganska skickliga på filmningar också.. :tungan

Backblade skrev:
Och Spanien som har imponerat var inte så vassa idag.
Det är ju som vanligt. Så fort det är tal om vinna eller försvinna får Spanien nervdaller. I turnering efter turnering...

Stuff skrev:
2266809 Det är ju som vanligt. Så fort det är tal om vinna eller försvinna får Spanien nervdaller. I turnering efter turnering...

Det är lite synd. Dom är ju inte dåliga precis, och egentligen värda nånting stort. Men som sagt, jag höll på Frankrike. Och egentligen speciellt på Zidane. Han är en stor spelare som har varit grå som en mus på sistone. Men nu fick han sitt mål, och förövrigt bra spel tycker jag :)

Pinsamt av Henry, nu har både Italien och Frankrike tatt sig vidare genom hollywood-kunskaper...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg