Zell am see here i come !!! weeeiiii

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
då var resan bokad o klar ....
Det blev till zell am see den 19:e, jävla fett..
Var på Vallåsen i fredags och smygträna, skaffade en inflamation i knäet :kocko

Men va fan gör man inte för lite adrenalin :yoparty

Hoppas det har lungnat sig till vi ska åka :Bugar
har fått några piller som ska dämpa inflamationen, förs ville dom ge mig volltaren!! Va fan vill ni att jag ska skita knäck i spiraller eller :kocko :kocko

ja ja nu får hojen vänta 1 vecka son ska möget ihop, kommer hem lagom till det e dax att plocka ut den ju

Ha det bra , det skja jag ha :fyllisar :fyllisar :fyllisar
 
Blev det dyrt lr?
Har redan åkt bräda en gång i år. Ska iväg till Ulricehamn nästa helg för att stilla suget lite :tummenupp

Den 9:e mars bär det av till Thailand..kommer säkerligen också bli trevligt :)

Ta't lugnt med knäet bara, kan gå illa i det långa loppet om man inte passar sig :gnissla

// Henke
 
Zell am See är nice!
Va där tre veckor och jobba på skidskolan. Mest i kindergarten uppe på berget men ibland hade jag en och annan snowboard lektion... Det är en mysig liten stad faktiskt! Inte så stor men det funkar... Man blir ju sugen på att åka tillbaka nu...
Vilket resebolag åker du med?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top