Zeb...

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Bilder på Zeb_Macahan

Zeb_Macahan som burnar... :tummenupp

Bifogat

• jensslide.jpg
    jensslide.jpg
    48.9 KB · Visningar: 655
Last edited:
Burn igen...Donut på G... :tummenupp

Bifogat

• burnjens.jpg
    burnjens.jpg
    63 KB · Visningar: 617
Fy vad läckert!!Färgsättningen på den hojen och ett RIKTIGT poser ställ + en Burn out!!!!! :slicka über-bra bilder :rock GE MEEEEEER!!!!!! :whip ;)

Stoppie...antingen på väg upp eller ner...

Bifogat

• jensstoppie.jpg
    jensstoppie.jpg
    72.6 KB · Visningar: 602
...Glömde fråga..är det DIN hoj!!! :confused:

EDIT: Så nu är bilderna sparade på datorn också :crash

Det var de bra bilderna...(och det är jag som har tagit dem... :bow :D )
Nej, de e inte min hoj, min e en 600a, hans en 750, nästan lika. Här e en till på en stoppie med min hoj i förgrunden.... Puss på dej Zeb_Macahan... :rodnar

Bifogat

• jensstoppie2.jpg
    jensstoppie2.jpg
    79.1 KB · Visningar: 586
Last edited:
Trodde det var du som körde först... Blev jätte impad... :tummenupp

(och lite avis på att en tjej körde bättre än jag, hehe :p )

Conrad skrev:
Trodde det var du som körde först... Blev jätte impad... :tummenupp

(och lite avis på att en tjej körde bättre än jag, hehe :p )

Nej, det är inte jag, men grabben min....Akta dej när jag väl har lärt mej! Stoppiesen är 40cm, inte direkt i samma klass som hans än...men det kommer! :fakta :rock

Mycket läckert!!!Impad över dina stoppies :crash När en själv inte ens fått bakslangen att lätta :( Blir till att prova lite mer ;) 40cm är ju en bra start! :tummenupp Grejt piktjurs :fakta

SimmPsi skrev:
Mycket läckert!!!Impad över dina stoppies :crash När en själv inte ens fått bakslangen att lätta :( Blir till att prova lite mer ;) 40cm är ju en bra start! :tummenupp Grejt piktjurs :fakta

Kommer att bli bättre innan sommarn e slut...ska försöka få upp framhjulet i luften också, blir väl till att öva en massa... :fakta
Det är inte så svårt att ta bilder när personen i fråga är duktig... då blir det bra bilder... :)

Ser ju lite riktigt bra ut det där..:)

Men ge fan i att stunta utanför mitt jobb...nästa gång ringer jag polisen!!! :fakta :crash :D

Du får komma förbi o busa lite när jag har rast istället så man har nåt att titta på... :tummenupp

Ska bara byta bakdäck och skaffa en kamera som tar korten när man är högst eller bäst (digitalkameror har en irriterande väntetid, så bilderna på stoppiesen är på nergång...) Bakdäcken verkar ju slitas på nått konstigt sätt :D

//jaqG

Zeb_Macahan skrev:
Ska bara byta bakdäck och skaffa en kamera som tar korten när man är högst eller bäst (digitalkameror har en irriterande väntetid, så bilderna på stoppiesen är på nergång...) Bakdäcken verkar ju slitas på nått konstigt sätt :D

//jaqG

Prova att trycka in avtryckaren lätt(brukar finnas två nivåer på knappen), så ställer kamerans autofokus in sig(det är det som oftast tar längst tid), när du sedan trycker lite hårdare tar den bilden, utan fördröjning.

Zeb_Macahan skrev:

//jaqG

Eller så kan jag kanske hänga på ut nån gång med min kamera? Nu snackar vi ju analogt, men filmscanner finns ju så det brukar bli rätt okej iallafall :)

Kanske skulle va kul att fota nån annan än Ikon :D

Låter väl bra, visserligen har jag också en bra systemkamera (om än en gammal...:crash), men du får gärna plåta istället för mej, så kan jag köra destå mer! :D

Ett erbjudande som uppskattas mer än du tror.

Hur jobbar herrn, eller är det kanske tillome semester på G?

Använder du APSfilm eller, vilket ASAtal?

Jag ringer nånn kväll när vädret är ok.. eller skriver här, du verkar ju var online ibland :rolleyes:

//jaG

Rodentboy skrev:
Eller så kan jag kanske hänga på ut nån gång med min kamera? Nu snackar vi ju analogt, men filmscanner finns ju så det brukar bli rätt okej iallafall :)

Kanske skulle va kul att fota nån annan än Ikon :D

Häftiga bilder Jens :tummenupp

Sikket par - en gixxer600 och en gixxer750 :D

Mer sånt.

750RR

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back