blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jag har sett dom köraEmmi skrev:Jag kan intyga att båda två är riktigt duktiga på att KÖRA hoj, inte bara stunta, vilket de också är duktiga på som ni ser...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag har sett dom köraEmmi skrev:Jag kan intyga att båda två är riktigt duktiga på att KÖRA hoj, inte bara stunta, vilket de också är duktiga på som ni ser...
blom skrev:jag har sett dom köraen av dom går det fortare för..
vem har sagt mycket? lär dig läsa!!! och du borde veta vem som åkte fortast av dom,, fjollaThe_Wanderer skrev:När åkte du mycket med dom? Och vem körde fortast... nu knallade du i galen tunna igen... inte nog med att du särskriver...![]()
Tala tyst om saker du inte vet....
// Zeb faktiskt!

Varför ska du alltid vara så aggressiv och alltid veta bäst? Prata inte om saker du inte vet nåt om, bara onödigt. Och dessutom förolämpa folk är väl ännu mer onödigt???? Spelar det nån roll vem som kör fortast? Huvudsaken är väl att alla har kul, det är inte RR...blom skrev:vem har sagt mycket? lär dig läsa!!! och du borde veta vem som åkte fortast av dom,, fjolla
var det någe mer så går det bra att PMa

The_Wanderer skrev:När åkte du mycket med dom? Och vem körde fortast... nu knallade du i galen tunna igen... inte nog med att du särskriver...![]()
Tala tyst om saker du inte vet....
// Zeb faktiskt!

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |