Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
z750 har förhållandevis låg försäkringspremie dessutom!![]()
Jag hade den som førstahoj, Funka klockrent ænda tills man tog ut den på bana. Chassit ær i klenaste laget och fjædring och støtdæmpare pallar inget større. Så ska du køra bana rekomenderar jag den INTE.
MJL, Triumph Speed Four är också den riktigt låg i försäkring. ........
Jag har kört lite på falkenbergs motorbana med den o den räckte till för min körstil iaf.
Den e ju väldigt lätthanterlig. Och överkomlig försäkring.
Jag har en till salu som snart kommer ut på blocket![]()
Precis dom hojarna jag ocksa tittat pa!! Har kommit fram till att Duccen har ett hogt pris samt lite svagt me kram om man tittar pa dom andra hojarna. Sen ser kawan och trajjan mer ut som "riktiga" hojar..
Hur star sig trajjans forsakringspermie till skilland fran kawan for din del? Sen ar val trajjan dyrare eftersom den kom 06 tror jag, iaf om man kikar pa en kawa fran sag 04!
Ska kika pa lite mer specifik info om trajjan nu igen tankte jag, se hur det stog till dar!
Okej, min erfarenhet sager mig att hojen tal oftast agressivare korning an piloten sjalv ar formogen till ..![]()
Skicka garna en lank till just din annons!![]()
Precis dom hojarna jag ocksa tittat pa!! Har kommit fram till att Duccen har ett hogt pris samt lite svagt me kram om man tittar pa dom andra hojarna. Sen ser kawan och trajjan mer ut som "riktiga" hojar..
Hur star sig trajjans forsakringspermie till skilland fran kawan for din del? Sen ar val trajjan dyrare eftersom den kom 06 tror jag, iaf om man kikar pa en kawa fran sag 04!
Ska kika pa lite mer specifik info om trajjan nu igen tankte jag, se hur det stog till dar!
Okej, min erfarenhet sager mig att hojen tal oftast agressivare korning an piloten sjalv ar formogen till ..![]()
Skicka garna en lank till just din annons!![]()
Var det inte 05 som den snyggare Triumph speed triple kom? Har ingen aning vad speed four är för modell men den verkar ju finnas 02-03. Trajja försäkringar ska du kolla på IF märkesförsäkring i deras tabell.
Kolla först vilken klass hojjen ligger i sen kollar du tabellen, tror du får dubbla premien på 35-49 år om man är under 25.
Kolla klass:
http://www.if.se/web/se/Privat/Forsakringar/MC/Pages/Triumph.aspx
Tabellen:
http://www.if.se/web/se/SiteCollect...re Produktblad_innan090201/Triumph_3405_6.pdf
Tror annars det är bra hojjar du kollar på Mattis
EDIT: ligger hojjen i klass "sport plus" bör du undvika eftersom sjävrisken är typ 25000
Triumphen ligger i exakt samma premie.
På bilsport och mc ligger halvförsäkringen på 8926:- /år för både Trajjan och Kawan. Första kvartalet betalar man 1966:- andra 3412:- tredje 2395:- och sista kvartalet 1153:-.
Jag är riktigt sugen på Speed four måste jag säga, speciellt eftersom jag kört en. bra vrid, känns mer som en sporthoj än en streetfighter.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |