starholk
Sporthojsnörd
ser nice ut.
vad ska du med speglar till om du har back-kamera.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag körde hela förra sommaren med bara kamera och det funkade kanon. men den sitter inne i kåpan så det blir ju lite mörkare där inne. vet inte hur det funkar i dagsljus som det blir för dig. skärmen alltsåja vad ska man säga..... hängslen och livrem kanske![]()
Idag har skylthållaren monterats samt den sista biten kolfiber är på plats. Bara stötdämparen och två dekaler på sidorna fattas, dämparen borde dyka upp om en vecka.
Placeringen av skylthållaren kan säkert diskuteras men rensar man upp röven vill jag inte förstöra med en reg skylt där
En liten bild på monitorn till backkameran samt de eloxerade pluggarna för svingarmsmuttrarna.
Nu är det bara att hälla i bensin och provstarta..........
Cool lösning på var du placerade regplåten. Pricken över i:et på en "Custom" hoj liksom. Nice job med hela hojen! Var det såhär du föreställde dig hojen innan du började?
Tja! Snyggt jobbat! Men en fråga,varför ingen Bellypan? Finns många som är riktigt snygga och piffar upp hojen en hel del i min mening!![]()
Hej Janne,
Jag måste bara få säga att du har gjort det igen. 7-an var ju skitfin och den här är ju inte sämre. Snyggt jobbat.
Ha de Per![]()
Tyckte helt enkelt att det inte passar på hojen, förstör linjerna lite, kanske en i kolfiber skulle gå.
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |