Jaha, som vanligt så sitter man här med sina I-landsproblem. Vad skall det bli för hoj till nästa år?? Har funderat i alla möjliga olika banor men kommit fram till att det nog får bli någonting liknande SV:n eller Z 750:n.
Skall ha hojen till lite av varje. Åka till jobbet med, Söndagsturer, ha flickan bak på ibland, men framförallt busa med
. Kanske även kan bli någon lite längre tur som tex till ringen eller liknande, beror nog som sagt lite på hojen
Så är det några som har lite inputt om dessa hojar?
Har själv kört Z750:n och tyckte att den verkligen var skit kul att köra! SV:n har det aldrig blivit någon tur på men jag är ju i övrigt sjukt frälst i tvinnar. Har ägt både Ducce, TL1000S/R, och en SP1:a (faktiskt även en SV650 men den var lite väl trött) och gillat alla gör mycket. En liten sjuka som tvinnarna kan ha är ju att de brukar väga lite mycket bara
Så, ge mig lite info
Skall ha hojen till lite av varje. Åka till jobbet med, Söndagsturer, ha flickan bak på ibland, men framförallt busa med
. Kanske även kan bli någon lite längre tur som tex till ringen eller liknande, beror nog som sagt lite på hojen Så är det några som har lite inputt om dessa hojar?
Har själv kört Z750:n och tyckte att den verkligen var skit kul att köra! SV:n har det aldrig blivit någon tur på men jag är ju i övrigt sjukt frälst i tvinnar. Har ägt både Ducce, TL1000S/R, och en SP1:a (faktiskt även en SV650 men den var lite väl trött) och gillat alla gör mycket. En liten sjuka som tvinnarna kan ha är ju att de brukar väga lite mycket bara
Så, ge mig lite info
Last edited: