Z1000 goes naturupplevelse...

Kolla så att båda fälgarna är runda, det är lätt hänt att kröka dom.

Nicklas

Jävligt snyggt och smidigt gjort av dej i en sådan situation! :yoparty

Måste ha kännts :banana för din del att du lyckades hålla kontrollen över både dej och bajken och rädda situationen!

Och så fick bajken hajka lite i naturen med! :D
Bra där killen! :tummenupp

Jävligt snyggt och smidigt gjort av dej i en sådan situation! :yoparty

Måste ha kännts :banana för din del att du lyckades hålla kontrollen över både dej och bajken och rädda situationen!

Och så fick bajken hajka lite i naturen med! :D
Bra där killen! :tummenupp

Man får bocka o tacka, ja det kändes bra efteråt... var faktiskt inte skakis alls... gick även bra att åka sen, jag visste ju att det inte var mitt fel så det vara bara att köra vidare. :tummenupp

Man får bocka o tacka, ja det kändes bra efteråt... var faktiskt inte skakis alls... gick även bra att åka sen, jag visste ju att det inte var mitt fel så det vara bara att köra vidare. :tummenupp

Ja, du verkar ha ett jäkla skönt och roligt gäng kring dej, det kan va skönt att ha några sköna och roliga polare runt om kring sej som "stöd" så man inte står ensam ute på åkern men skörden :D

Ja, du verkar ha ett jäkla skönt och roligt gäng kring dej, det kan va skönt att ha några sköna och roliga polare runt om kring sej som "stöd" så man inte står ensam ute på åkern men skörden :D

Haha absolut det gör mycket, vi är ett gäng (40 pers) i en låst FB grupp som snackar hela tiden o när vädret börjar bli bra så bokar vi en körning o de som dyker upp får hänga med, sen filmar vi o fotar lite så det är riktigt skoj.

Skörden tar vi hem... finns alltid någon man kan mata. ;)

Jävla tur att den ville leka gräsklippare och inte jordfräs eller vedkap! :D
Skönt att det gick bra. Nästa gång kanske du hinner kasta ut lite småspik framför bilen också ;)

hhe nice, skulle va ett sjukt minnesklipp om du hade haft hjälmkamera :D

ni skulle åkt ikapp bilen och köra på slangen och peka finger.. bara föratt bli av med ilskan:)

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!