Z1000 2007 på Kawasakis hemsida

När Z1000 kom så tyckte jag att den var jävligt läcker och var nästan lite sugen att byta min triple mot en sån, men jag hade problem med ljuddämparna. Denna bastard däremot ser helt rubbad ut och jag kommer ju aldrig i helvete att byta min S3:a mot detta designmässiga självmord. Jag kräks.
 
Jag tror att Kawasaki endast haft praktikanter och mentalpatienter på designavdelningen senaste året.
 
Den liknar Er6:an helt för mycket. Den gammla är MYCKET snyggare :mattias
 
Jocke K skrev:
2416824 Jag tror att Kawasaki endast haft praktikanter och mentalpatienter på designavdelningen senaste året.


joo finns ju viss risk.. vafan kallar man den där dämparn egentligen en motogp/megafon-på-steroider-hybrid lr?? dom lär ju sälja mycket slipon nu iaf
 
va väl en till tråd med denna där man shoppa bort dämparna o den där skylthållarn..bra mycke coolare :tummenupp
 
Den är ju snygg som fan! Burkarna kan man juh tycka ser ut som skit men resten av hojen är ju riktigt het. På med ett par slipon om det stör...
 
Alltid lika roligt att läsa när en hoj totalsågas endast på grund av dess utséende. KÖR ni aldrig?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top