Z-motor, Yamaha Center GBG lokalen till salu.

Det blir nog ingen tripp, åka förbi är 5,5 mil enkel resa, grabben ville se Rio 2 på bio och både gräsmattan och huset behöver lite kärlek har jag fått veta.
No offence men jag kollar nog ebay först.

Tipsa gärna om webbhallens sida, där kan man se hur många exemplar som finns i butik.
Dessutom beställa och hämta ut paketerat.

Kan bara berätta att jag som bonnläpp gett upp parkeringsnojan och trängselskatten och åker kollektivt. Finns inte en realistisk chans i hElLveTTetT att snika förbi er efter jobbet längre. Ska jag köpa ett flak bärs får jag flexa ut en timma tidigare.

De gamla historierna om morfar som hade tre timmar till jobbet känns plötsligt inte så avlägsna.
Hoppas våra politiker inser att deras bilaversion riskerar leda till Lönnebergaekonomi för folk som gör annat än putsar Kias fönster på rutavdrag.

Last edited:
Det blir nog ingen tripp, åka förbi är 5,5 mil enkel resa, grabben ville se Rio 2 på bio och både gräsmattan och huset behöver lite kärlek har jag fått veta.
No offence men jag kollar nog ebay först.

Tipsa gärna om webbhallens sida, där kan man se hur många exemplar som finns i butik.
Dessutom beställa och hämta ut paketerat.

Kan bara berätta att jag som bonnläpp gett upp parkeringsnojan och trängselskatten och åker kollektivt. Finns inte en realistisk chans i hElLveTTetT att snika förbi er efter jobbet längre. Ska jag köpa ett flak bärs får jag flexa ut en timma tidigare.

De gamla historierna om morfar som hade tre timmar till jobbet känns plötsligt inte så avlägsna.
Hoppas våra politiker inser att deras bilaversion riskerar leda till Lönnebergaekonomi för folk som gör annat än putsar Kias fönster på rutavdrag.

Vad är det du stör dig på här, e det långa köer och lång restid eller är det trängselskatter? Åk hoj, inga trängselskatter och restiden blir kortare. Jag kan ledigt dra av 35-40% restid med hoj och då kör jag inte fortare än med bil där det är fritt. Men jag tar refuger, heldraget och allt annat lagvidrigt för att trycka mig fram i varje stillastående eller krypande kö.

Vad är det du stör dig på här, e det långa köer och lång restid eller är det trängselskatter? Åk hoj, inga trängselskatter och restiden blir kortare. Jag kan ledigt dra av 35-40% restid med hoj och då kör jag inte fortare än med bil där det är fritt. Men jag tar refuger, heldraget och allt annat lagvidrigt för att trycka mig fram i varje stillastående eller krypande kö.

Har inte fått på lampor mm på gathojen. Får se om det blir.
Jag stör mig egentligen inte, vill mer förmedla varför jag inte dyker upp apropå handlardöden:
Jobbar vid Linnéplatsen men har ruggigt svårt att ta mig till mölndal.
Kommer inte fram på telefon för att kolla om grejorna finns.
Tar jag bilen till jobbet kostar den resan över 200 spänn. Troligen får något beställas. En dag på pendlarkortet wasteat. En resa återstår.
Att åka ner på helgen är billigare men familia vill annat och jag är borta mycket som det är.
Men inget gnäll. Jag får nog hem mina grejor i veckan på något sätt.

Tänker mer på handlarna, de borde väl vara glada över att förstå sina potentiella kunder.

Last edited:
Har inte fått på lampor mm på gathojen. Får se om det blir.
Jag stör mig egentligen inte, vill mer förmedla varför jag inte dyker upp apropå handlardöden:
Jobbar vid Linnéplatsen men har ruggigt svårt att ta mig till mölndal.
Kommer inte fram på telefon för att kolla om grejorna finns.
Tar jag bilen till jobbet kostar den resan över 200 spänn. Troligen får något beställas. En dag på pendlarkortet wasteat. En resa återstår.
Att åka ner på helgen är billigare men familia vill annat och jag är borta mycket som det är.
Men inget gnäll. Jag får nog hem mina grejor i veckan på något sätt.

Tänker mer på handlarna, de borde väl vara glada över att förstå sina potentiella kunder.

Du kan maila också, betala förskott för del och frakt och du slipper resa mm.

Så dålig service som det var på stället, är jag inte förvånad att dom avslutar mc delen, om det nu är så.

Ingen förlust, enligt mig.

Det håller jag tyvärr inte med om. Både verkstadspersonalen och personalen i klädesbutiken är bland de trevligaste jag mött någonstans i mc sammanhang.

Enda personen där jag ogillat är Kenny som alltid framstått som butter / lätt otrevlig.

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back