YZF 750R Saffran Edition

NickeM

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2005
Ort
Mölndal
Hoj
YZF 750R -93
Tjena Gänget!

Tänkte dela med mig av lite bilder från "vinterprojektet"
Väntar på tank & sista kåporna som skall dekallackas i pärlemovitt.


Sen skall det åkas!!

//Nicke
 

Bifogat

  • 11.JPG
    11.JPG
    54.1 KB · Visningar: 136
  • 2.JPG
    2.JPG
    52 KB · Visningar: 183
  • 23.JPG
    23.JPG
    60.5 KB · Visningar: 182
Tackar :tummenupp

Vet inte hur jag skall gottgöra lilebrorsan efter all slit han lagt ner på detta!
 
Nyfiken fråga bara... Varför lackade ni inte spegelarmarna med?

Annars var det riktigt snyggt... men det kan inte bli sämre om man börjar med en pastellhoj iofs. :D
 
Blev ju bra det där :tummenupp Kul att det finns fler som förskönar gammelracern!
 
Lackfirman trodde att det skulle bli trixigt att få till det snyggt, spec om man skall ändra position på backspeglarna i efterhand.

Dessutom upplever jag det som en snygg kontrast, fälgarna samt dekaler är ju oxå vita.

Maggy skrev:
2185524 Nyfiken fråga bara... Varför lackade ni inte spegelarmarna med?

Annars var det riktigt snyggt... men det kan inte bli sämre om man börjar med en pastellhoj iofs. :D

En bild till :tungan
 

Bifogat

  • DSC00131.JPG
    DSC00131.JPG
    31.4 KB · Visningar: 124
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top