Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Backspeglar lösta på Biltema idag40:- för två. Ska petas in i styrändarna. Hade dessa på 125an och dem fungerade utmärkt i 3 säsonger
Dock har dom uppgraderat dem nu, förut var reflexen röd, gött med vitt istället
![]()
Biltema cykelspeglar is da shit, så inget skitsnack om dem.dom där som e gjord för barncyklar?![]()
Biltema cykelspeglar is da shit, så inget skitsnack om dem.
Iofs har väl Biltema riktiga mc-speglar i sortimentet numera också.
Japp inte jättekoll men har gjort det 2 gånger du får köpa ett växlande 5 poligt relä & dra en tåt till från lampan ner till relät, Men det finns säkert nån som kan förklara bättre nä jag.
Köpte framlampa idag, Biltema. Inte jättesnygg
Jag vill inte vara sådan, men det var nog dagens under statement...
Går den att flytta in något??
Nej, det är väl det jag stör mig lite på, reflektorn är ju så djup så där den sitter på bilderna så är det precis så den inte tar i styrhuvudet. Hade ju helst haft en slimmad lampa som stack ut kanske 5 cm från gaffeln, men ingen sådan är ju godkänd, så det får vara så här nu, blir ändring till vintern om jag väljer att fortsätta åka fighter (vilket jag tror)![]()
Vad bra då har du en lampa för besiktning, skaffa din slimmade nu![]()
Har du lust att kolla vilka färger det är på sladdarna till din bränslevarningslampa? De som går in i lampsockeln vid mätarhuset!
En annan klippte ju friskt i kabelstammen för o instalera en kosomätare och då tog jag bort de sladdar jag inte skulle använda, kom på nu att det kan vara skönt med en varningslampa för att slippa soppatorsk, så ska meka dit en diod tänkte jag men hittar inte vilka sladdar det var!
Vore grymt bra om du har lust att hjälpa mig med det! Du kan ju PM:a i så fall så slipper vi ta upp din tråd...
Hlsn. Gustaf
hur blev det med bromsarna?![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |