YZF 750R fighter bygge

*suck* huggern ligger i malmö och väntar!
Så antagligen får jag den imorgon. Hinner med gott och väl få den, passa in den, måla och montera till den 1/4 då bågen ställs på!
Och nun med vädret utanför är det kanoner... snön smälter sakta bort och enligt de underbart begåvade :confused: SMHI så ska det bli riktigt vårit till helgen = måndag :hojbusa

Har varit lugnt här på tråden,

BusEndo din hoj blev Snygg!!!!!:tummenupp
Funkar den bra?

Har roat mig med att polera ramen, har tank fälgar bakdel, och framskärm på lack:tummenupp

Bifogat

• DSC02447.JPG
    DSC02447.JPG
    236.4 KB · Visningar: 172
Tjena!

Hur gjorde du med expansionskärlet till kylaren? Ser ut på bilderna som du köpt en eftermarknadsvariant och monterat framme vid kylaren? Jag har samma problem på mitt bygge, stämmer min gissning? isåfall var köpte du behållaren?

Mvh Victor

Tjena!

Hur gjorde du med expansionskärlet till kylaren? Ser ut på bilderna som du köpt en eftermarknadsvariant och monterat framme vid kylaren? Jag har samma problem på mitt bygge, stämmer min gissning? isåfall var köpte du behållaren?

Mvh Victor

Vissa använder vanliga vattenflaskor i alu som du kan köpa i sportaffärer eller på biltema/jula/classe osv. :tummenupp Kan vara en sådan han har :va :tummenupp

Nu är hojen besiktigad, gick bra!

Bara lite så grejer kvar innan den är helt klar!

Men nu kan man ut och åka:tummenupp

Bifogat

• DSC02471.JPG
    DSC02471.JPG
    176.9 KB · Visningar: 202
  • DSC02470.JPG
    DSC02470.JPG
    220.3 KB · Visningar: 179
Back