MC Doktorn
Guest
Med anledning av publiceringen av karikatyrerna av profeten Mohammed noterar vi att regeringar talar om för oss att dom fördömer det men man bränner våra ambassader.
Vart tog våra regeringsvalda vägen som talar högt om den viktiga yttrande friheten , en av de viktigaste grundpelarna i vår grundlag.
Ska man behöva tolerera att man bränner ner den svenska ambassaden i damaskus ?
Ska vi acceptera att utländska regeringar talar om för Danskarna hur dom ska tolka sin grundlag?
Varför ska danska och norska regeringar fördömmas, inget brott har skett ?
Värre religiösa brott har skett kyrkor har bränts i USA, Pakistan.Muslimer har dödat andra muslimska fraktioner, kristna har dödat muslimer och vice versa.
Människor kallar varandra för mindre bättre saker som ****** ***** svartskalle.
Ska du möta det med en rak höger? nej knappast.
Ecce homa framställde kristus som Gay, var det fel nej knappast.
Än en gång påminns jag om att terrorns ansikte kommer oss allt närmare snart kommer bomberna explodera i danmark, flykting föraktet ökar och högerextremismen får ännu en chans att vinna mark.
Jag har min ståndpunkt klar ingen ska tala om för mig vad jag ska tycka tänka eller skriva etc etc.
Rättvisan kommer att segra !!!
Vart tog våra regeringsvalda vägen som talar högt om den viktiga yttrande friheten , en av de viktigaste grundpelarna i vår grundlag.
Ska man behöva tolerera att man bränner ner den svenska ambassaden i damaskus ?
Ska vi acceptera att utländska regeringar talar om för Danskarna hur dom ska tolka sin grundlag?
Varför ska danska och norska regeringar fördömmas, inget brott har skett ?
Värre religiösa brott har skett kyrkor har bränts i USA, Pakistan.Muslimer har dödat andra muslimska fraktioner, kristna har dödat muslimer och vice versa.
Människor kallar varandra för mindre bättre saker som ****** ***** svartskalle.
Ska du möta det med en rak höger? nej knappast.
Ecce homa framställde kristus som Gay, var det fel nej knappast.
Än en gång påminns jag om att terrorns ansikte kommer oss allt närmare snart kommer bomberna explodera i danmark, flykting föraktet ökar och högerextremismen får ännu en chans att vinna mark.
Jag har min ståndpunkt klar ingen ska tala om för mig vad jag ska tycka tänka eller skriva etc etc.
Rättvisan kommer att segra !!!