Jag är helt övertygad om att det går att skrapa knän, göra stoppies och wheela mer ER:en. Det är kanske lite knepigare, eftersom den är effektsvag. Och JAG måste ju lära mig, givetvis.
Materialspelare var det du som sa.
Jag sa bara att jag sitter anorlunda än "er"(ni med R1, zx, gsx å gud vet allt va de heter)
Ja, det är VÄLDIGT läringsrikt, det kan jag bara hålla med om. Och KUL!
Vi har inte träffats där än va?
Materialspelare var det du som sa.
Jag sa bara att jag sitter anorlunda än "er"(ni med R1, zx, gsx å gud vet allt va de heter)
Ja, det är VÄLDIGT läringsrikt, det kan jag bara hålla med om. Och KUL!
Vi har inte träffats där än va?
jo, du lär väl få tampas med din er litegrann. ;p
lite annorlunda sittställning på den ja.. det stämmer.
materialspelare var mest ironiskt..
, vet inte om jag räknas till den skaran heller, har ju en sporttourer.. så ingen riktig räcer håj.. ;p
men den funkar att åka på iallfall.
nop har inte träffats där yet.
men det fixas nästa måndag garanterat
jo, du lär väl få tampas med din er litegrann. ;p
lite annorlunda sittställning på den ja.. det stämmer.
materialspelare var mest ironiskt..
, vet inte om jag räknas till den skaran heller, har ju en sporttourer.. så ingen riktig räcer håj.. ;p
men den funkar att åka på iallfall.
nop har inte träffats där yet.
men det fixas nästa måndag garanterat
Gör det?
Jag tror ja får ta ett varv med krypto.
Han står alltid och berättar allt om alla och pekar och visar och säger vilka alla är, (då jag frågat alltså). Han kan ALLA knappt uttalbara nicknames på folk!
Men har du vart på Rörken varje måndag då?
sporttourer.. hm. ett lok då me andra ord
Gör det?
Han står alltid och berättar allt om alla och pekar och visar och säger vilka alla är, (då jag frågat alltså). Han kan ALLA knappt uttalbara nicknames på folk!
Oj, jag menade ju "gör vi?"..
Jag har säkerligen sett dig. Men jag vet inte att det är du.
Har sett massa med folk flera ggr där, men jag vet inte vilka de är för det
Lok är bra. Min handledare har en Kawa zx10. Den är som en förklätt lok. Man kan hänga på hur mkt skit å tunga väskor å passagerare som helst. Den drar hur lätt som helst på alla växlar anyway
Dock var den lite tungrodd på Rörken. Mest för att däcken hade nån kant i mitten som man måste kränga hojen över hela tiden när man skulle lägga ner
*bättre me ER*
Gör det?