Ytterligare en tyvärr

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Inträffade idag 16:e augusti

Mullsjö: Motorcykelolycka
En singelolycka har inträffat i rondellen vid infarten till Mullsjö. Utryckningsfordon är på väg till platsen och en person uppges ha skadats. / Uffe

Mullsjö: En omkom i olycka
Uppdatering: Vid olyckan i Mullsjö tidigare på måndagskvällen omkom enligt uppgifter en person. / Uffe

:(

MaScoot skrev:
Inträffade idag 16:e augusti

Mullsjö: Motorcykelolycka
En singelolycka har inträffat i rondellen vid infarten till Mullsjö. Utryckningsfordon är på väg till platsen och en person uppges ha skadats. / Uffe

Mullsjö: En omkom i olycka
Uppdatering: Vid olyckan i Mullsjö tidigare på måndagskvällen omkom enligt uppgifter en person. / Uffe

:(

Å nej..Hoppar verkligen det inte är ngn man känner :(

Hua va tråkigt... kom väll antagligen för fort in i rondellen kanske? vet inte vad ni har haft för väder neråt,då det har varit blandat här i gävle,regn,uppehåll,regn...

unlock26 skrev:
Hua va tråkigt... kom väll antagligen för fort in i rondellen kanske?
Jo "för hög" fart är väl anl till 99% av dödsolyckorna på hoj. Men han kan väl likagärna tillhört en av de få som råkat ut för en annan idiot. Inget man bör spekulera i förrän fakta dyker upp.

Ingen som vet mer?

IronMike skrev:
Jo "för hög" fart är väl anl till 99% av dödsolyckorna på hoj. Men han kan väl likagärna tillhört en av de få som råkat ut för en annan idiot. Inget man bör spekulera i förrän fakta dyker upp.

Ingen som vet mer?
så sant....
:3freak

Det är solitude(s) brorsa "Martin" som har omkommit...vet inte vad han heter här på forumet...

Tankar går till famliljen...jag är helt stel, finns inget att skriva....jag är helt tomm i huvudet...

R.I.P......

zpeppy skrev:
Det är solitude(s) brorsa "Martin" som har omkommit...vet inte vad han heter här på forumet...

Tankar går till famliljen...jag är helt stel, finns inget att skriva....jag är helt tomm i huvudet...

R.I.P......

Fy fan vad dåligt man mår nu...

Jaha, så va det som jag trodde då...hörde om olyckan inatt precis innan jag gick å la mig och fick direkt en känsla av att det va nån med anknytning till SH.
Fan, va tungt det är när det visar sig att det stämde :(

Skickar mina tankar till alla som på nåt sätt har kopplingar till killen ifråga!

//Danny

Illamående & stel, tankarna bara vandrar runt...träffade bara Martin på hans XR 650 en gång när vi var ute och körde, väldigt glad & trevlig kille!

Tankar till familjen & en stor kram till lillbrorsan Glenn/SolitudE.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti