Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dee_cati skrev:DLP-tekniken är uppbyggd med ett färghjul som snurrar fort som fan, en massa speglar inblandat också hasr jag för mig som vinkas och har sig. Resultatet blir att du har en bild som visas i Rött, Grönt och Blått fort som sjutton men du uppfattar det som det ska visas.

Dee_cati skrev:Njae, jag vet inte vilken av dem som är mest driftsäker då båda innehåller en lampa mm. En plasma/lcd är ju helt klart mycket mer ekonomiskt om du ser till drift-längden men inte i inköp. Det börjar finnas 50"-plasmor för överkomliga priser nu också och även över det. En LG 71" kostar runt 60 000:-, och visst är det mycket pengar men jävlar vilken stor tv det är! Och grym bild är det också på den.
Starfighter skrev:Men för dom 60 lökarna får man inte en jäkligt bra projje, som slår alla plasmor/lcd tv på näsan? Plus större bild?!
avatar skrev:Funkar verkligen en projektor, även i den prisklassen, precis som en tv för normalt tv-tittande?
Jag är lite "anti-projektor" men överbevisa mig gärna!
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |
|
|
H-D Pan America 1250 Limited provkörd
I nummer 5 av Allt om MC ko... |
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |