ytterligare en TCX förare som smakar grus

drängen skrev:
Sen när fick vi tillstånd på bivaröd????????? :o

efter en del prat med de nya ägarna så har vi fått tillstånd för i år och vi har tillstånd att göra en större motorshow där nästa år med minimotto och dyligt. :tummenupp

Tjännare GiXxXer...
Har du byggt 12o´clock båge på din hoj?
Såg en ståendes på långebro idag men inte säker på om det var din.

Jäjä, ha det gött...

Vapor skrev:
Tjännare GiXxXer...
Har du byggt 12o´clock båge på din hoj?
Såg en ståendes på långebro idag men inte säker på om det var din.

Jäjä, ha det gött...
Hehe, nope det va lixom min det..... Alldeles färskt e det... Ble typ tillfälle o bygga ett nu om man säger så!! :crash

Haha, jag va inte med på bivaröd när hojen skenade iväg..
Men enligt säkra källor så såg det brutalt ut :crash
Grymt bygge iaf. :tummenupp

Men är det ändå inte såhär det ska se ut om man kan sina saker... :confused:

Bifogat

• 12in.jpg
    12in.jpg
    72.6 KB · Visningar: 156
Last edited:
Vapor skrev:
Haha, jag va inte med på bivaröd när hojen skenade iväg..
Men enligt säkra källor så såg det brutalt ut :crash
Grymt bygge iaf. :tummenupp

Men är det ändå inte såhär det ska se ut om man kan sina saker... :confused:
Hehe, jo..... Men det kan jag ju inte.... Bevisligen!! :rodnar
Men va faen... nu sabbar jag iaf inte så mkt plast när det tar i nästa gång.. får det SKA ta i fler ggr!!.. :cool: ... Men jag e inte där än på ett tag....

En sak som jag inte förstår är hur ni kan va glada när ni sabbar era orginal kåpor.... Om jag vet att man stuntar mycket... på med krachkåpor och sätta en liten projektor lampa fram och diod bra...

Behöver man inte bry sig så mycket.. bara att tokvurpa och laga med glasfiber spackel

Jag va jäkligt nära på att slå där bak kände jag när jag skulle stajla lite för folkmassorna som satt och åt på en restaurang inne i stan igårkväll. Pinsamt om man slåt runt. :o

Börjar lära mig att få upp den nu :rock
Men har svårt för att lägga i tvåan och hålla kvar den :5sure

Tips?? (som sagt, strypt r6:a)

GiXxXer.. du får snacka med Roffe som skulle fixa strypningen på min. Han svarar inte när jag ringer längre..
Ok, han har semester men ändå dålig stil.

:(

Fixx skrev:
En sak som jag inte förstår är hur ni kan va glada när ni sabbar era orginal kåpor.... Om jag vet att man stuntar mycket... på med krachkåpor och sätta en liten projektor lampa fram och diod bra...

Behöver man inte bry sig så mycket.. bara att tokvurpa och laga med glasfiber spackel
Hmmmm, jooo... Iofs... Men det va ju inte meeeeningen att krascha!! :rolleyes: O nu e det ju för sent... Typ...
O det e dyrt me alla kåpor o grejer oxo ju... Behöver ju tank me.. O att tänka efter före e inte en stuntares starka sida!! :tummenupp

alakhai skrev:
Hmmmm, jooo... Iofs... Men det va ju inte meeeeningen att krascha!! :rolleyes: O nu e det ju för sent... Typ...
O det e dyrt me alla kåpor o grejer oxo ju... Behöver ju tank me.. O att tänka efter före e inte en stuntares starka sida!! :tummenupp

Det är ju sant.. man vill ju inte vurpa men stuntar man så...

Kåpor för 4k och sen några sprayburkar..... Det är ju inte försent än.... Tanken kan man vänta lite med....

Fixx skrev:
Det är ju sant.. man vill ju inte vurpa men stuntar man så...

Kåpor för 4k och sen några sprayburkar..... Det är ju inte försent än.... Tanken kan man vänta lite med....
Hmmm, min tank kan man vänta med ja.... För den e redan kass!! :rolleyes: :( Eller kass e den ju inte... Kan inte ens kalla den trasig.. Men den e platt!! :p
Men ett par kåpor skulle man kanske skaffa sig.... Men faen, 4k e en del pengar det oxo....
Dessutom ska jag ju inte krascha nåt mer nu!! :rock :hej

Vapor skrev:
Jag va jäkligt nära på att slå där bak kände jag när jag skulle stajla lite för folkmassorna som satt och åt på en restaurang inne i stan igårkväll. Pinsamt om man slåt runt. :o

Börjar lära mig att få upp den nu :rock
Men har svårt för att lägga i tvåan och hålla kvar den :5sure

Tips?? (som sagt, strypt r6:a)

visst kan vi lära dig få i 2:an, men då får du ge fan i att köra på bakhjulet i stan, inte nog med att du kan skada dig själv, du kan skada andra oxå...

:crash

GIXxXER skrev:
visst kan vi lära dig få i 2:an, men då får du ge fan i att köra på bakhjulet i stan, inte nog med att du kan skada dig själv, du kan skada andra oxå...

:crash

Jäjä, kan ju försöka låta bli inne i stan då.
Men men, kommer nog med till bivaröd på lördag om det blir något. Måste latja av sig ju :)

Såg er idag...

Jag såg både Gixxxer och alakhai idag på GiXxXers hoj på väg till elgiganten och där.. vinkade men ni kände antagligen inte igen mig då jag satt i bil...
Skulle ni tjuvträna på bivaröd eller?? :p

det blir alltid något på bivaröd, träffas på parisaren som vanligt imorgon :D :D

och där kan du busa hur mycket du vill :tummenupp

Re: Såg er idag...

Vapor skrev:
Jag såg både Gixxxer och alakhai idag på GiXxXers hoj på väg till elgiganten och där.. vinkade men ni kände antagligen inte igen mig då jag satt i bil...
Skulle ni tjuvträna på bivaröd eller?? :p
Hmmm, det här har du nog rört ihop på nåt sätt!! Jag o Mia åkte ut på det hållet vid 16:30 nåt kanske.... På min hoj!! E du helt säker på att det va Gixxxers hoj så va inte jag me!!.... Men du e inte den första som förväxlat oss!! :) Kanske blir lättare nu när jag har 12 o´clock stödet på min hoj?!?! :tummenupp

Jag kollade ju extra noga efter 12 o´ clock stödet men såg det inte. Men jag är bombis på att alakhai va med iaf. Måste ha varit Mia då och inte giXXXer som satt med. Lätt att föväxla :crash

Tyvärr kunde jag inte komma till bivaröd igår pågrund av tyskar som hyr vår stuga. Vattnet fungerar inte till dem. Glada :kulspruta

Vapor skrev:
Jag kollade ju extra noga efter 12 o´ clock stödet men såg det inte. Men jag är bombis på att alakhai va med iaf. Måste ha varit Mia då och inte giXXXer som satt med. Lätt att föväxla :crash

Tyvärr kunde jag inte komma till bivaröd igår pågrund av tyskar som hyr vår stuga. Vattnet fungerar inte till dem. Glada :kulspruta
Hehe, okej!!.. Blev inget av biva igår.. Regnade ju!! :( Jag tror inte det va nån som åkte dit iaf... Väldigt dålig uppslutning på parisaren, jag o mia va där me bilen bara o kollade läget om det skulle bli nåt... Men det va ju inte nåt hojväder precis...

jag tror inte att ni har det rätta intresset :D , jag var på bivaröd och fler kom det trots vädret och banan torkade upp efter hand så nu kan jag många fler fina trick :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti