Ytterligare en ny snubbe på forumet!

Heinz_Keller

Glidarn'
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Kawasaki ZX9R -99
Hej hej!

Erik var namnet.
Har inget körkort än, men förhoppningsvis dröjer det inte! Ska skriva upp den 24/6, nu på tisdag alltså! Uppkörning blir i mitten på juli om allt går som planerat. Har hittils inte inhandlat mig en MC och jag hoppas jag får vara kvar på forumet trots detta. Är i nära förestående att köpa en, men det har inte blivit av än då jag inte är säker på vad jag vill ha riktigt än.
Det är en av anledningarna till att jag har registrerat mig här!

Med vänlig hälsning och med hopp om en trevlig plats på nätet för hojåkare

//Erik

hur gick provet då??

Gick provet bra?

Tipps är att kolla in supermotarder, billiga i många avseenden och jäkligt roliga!:tummenupp

Välkommen hit! Klart du ska ha en turbomatat busa med 500hk ++ som första hoj? :ironi

Väntar på att ngn ska skriva "Ligga? :tuttar "

Last edited:
Hej på er!

Provet gick bra! 58/65 :)
Uppkörning den 9/7, så det är snabba ryck! Hehe!

Hoj vet jag inte riktigt än, men det blir nog en Hornet 900 lr en Bandit 1200. Har inte bestämt mig riktigt än dock!! Någon R-hoj blir det inte iaf ;)

Mvh //Erik

Nu ligger lappen i plånboken å bränner. Å jag kan INTE se nån hoj i mitt garage härifrå ru! ;)

Kan inte bestämma vad jag ska ha. ska åka på provkörningsturné snart dock. Har fått många tips som leder åt ALLA håll. Har kört en del på polarens ninja. Och det är ju sjukt kul. Stor skillnad mot de nakenhojar jag har provat. Jag är villrådig. CBR 900 RR kanske? hmm. Hornet? Bandit? Ninja? YZF 1000??? HJÄLP!

R1 :D Kärleken växer för varje dag. Kan gå på mc huset i malmö utan att ens få förbjudna tankar om andra hojar!

Nu ligger lappen i plånboken å bränner. Å jag kan INTE se nån hoj i mitt garage härifrå ru! ;)

Kan inte bestämma vad jag ska ha. ska åka på provkörningsturné snart dock. Har fått många tips som leder åt ALLA håll. Har kört en del på polarens ninja. Och det är ju sjukt kul. Stor skillnad mot de nakenhojar jag har provat. Jag är villrådig. CBR 900 RR kanske? hmm. Hornet? Bandit? Ninja? YZF 1000??? HJÄLP!

Finns bara ett vettigt val. Klart du ska ha en Blaaaaade :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...